Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?.. Mag dat eigenlijk wel gewoon iemand filmen als de ander dat (waarschijnlijk) niet wil? Maar het lijkt me inderdaad wel verstandig om echt bewijs te hebben anders is het haar woord tegen de mijne.. al is mijn buurvrouw hier wel vaak getuige van.
ook geen gesprek mee te voeren, tis nog familie van me ook...
.. 
suuzepuus schreef:je mag gewoon filmen hoor!!! geen probleem. zeker niet als het in een openbare ruimte is.... doen en daarmee naar de politie.
Maar wat doet ze nou eigenlijk verkeerd? Ze loopt met haar hond langs jullie hekje en ze scheld?? denk niet dat daar iets aan te doen is/ ze daar iets aan gaan doen....
Urielle schreef:"en zij riep uiteindelijk dat ik maar moest afwachten tot mijn hond een keer los is bij haar hond, ze zou hem dan niet meer tegnehouden en los laten en hij zou de mijne wel even pakken"
Dat zijn bedreigingen en daarvoor kan procesverbaal opgemaakt worden.

Urielle schreef:suuzepuus schreef:je mag gewoon filmen hoor!!! geen probleem. zeker niet als het in een openbare ruimte is.... doen en daarmee naar de politie.
Maar wat doet ze nou eigenlijk verkeerd? Ze loopt met haar hond langs jullie hekje en ze scheld?? denk niet dat daar iets aan te doen is/ ze daar iets aan gaan doen....
"en zij riep uiteindelijk dat ik maar moest afwachten tot mijn hond een keer los is bij haar hond, ze zou hem dan niet meer tegnehouden en los laten en hij zou de mijne wel even pakken"
Dat zijn bedreigingen en daarvoor kan procesverbaal opgemaakt worden.
) en dat ik gewoon in mijn eigen tuin sta dus al zou ik op mn kop staan en haar uitlachen dan kan zij daar niks aan veranderen. Maar ik scheld echt noooit met waar zij allemaal mee komt, zo ben ik niet opgevoed en vind dat ronduit asociaal.
..
haha.