Wat nu? Hij zit nou in een bosje, dus kan er ook niet bij en zat ook niet stil op de tegels, maar denk dat ie nu aan t creperen is ofzo..... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat nu? Hij zit nou in een bosje, dus kan er ook niet bij en zat ook niet stil op de tegels, maar denk dat ie nu aan t creperen is ofzo.....
Hasiinaaax schreef:Vreselijk! Ik zou het ook niet aankunnen.. Weet je zeker dat ie ernstig gewond is?
Mijn kat zet niet door heeft m wel een keer weer uit dat bosje gehaald maar toen liep ie meteen terug en hij piepte ook..
Heb al die bladeren opgetild maar zie en hoor 'm niet meer, de kat is er ook niet meer mee bezig, dus ga zo toch maar denk ik... kijk nog 1 keer maar verder weet ik t ook niet.
en de nijnen maar stampen die hebben ook wel door dat er iets raars is
Ze kunnen zich eigenlijk alleen wat kruipend voortbewegen voor zover ik weet, wat er natuurlijk heel zielig uit ziet.. maar als het alleen een wondje op de rug is dan heb je kans dat ie het wel red.
Maar dierenambulance bellen is ook een optie als je hem nog eens tegen komt idd.
waarschijnlijk was het dus niet zo ernstig als dat het leek.
Dus ik hoop mocht ie het overleven even ver weg gaat,,
- gaat nl uit naar een spade ipv een stoeptegel maar dan moet het dier wel 'nek' hebben). Misschien nog optie mocht je hem straks nog vinden?