Onze honden lekker wandelen, CC & springer spaniel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sandraaaa

Onze honden lekker wandelen, CC & springer spaniel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 12:25

Hallo..

Ik plaats niet zo vaak foto's, maar nu wil ik ze toch eens laten zien.

Dit zijn onze springer spaniel, Doerak van 3 jaar, en onze (herplaatser) 4 jarige Cane corso Oscar(Mexx).
Oscar is nog niet zo heel lang bij ons, is per toeval bij ons gekomen,heeft (waarschijnlijk)te veel eigenaren gehad..Ik kon hem niet bij zijn vorige eigenaar laten zitten, hij kreeg helemaal geen beweging, en werd s'morgens aan een paal gebonden met een hele korte riem.. Deze eigenaar wou hem kwijt, en ik heb hem meegenomen op de gok dat het zou klikken met onze andere hond. Anders zou ik een ander plaatsje voor hem gaan vinden, het zou altijd beter worden dan daar. Gelukkig klikte het allemaal.. Hij mag hier lekker blijven. Deze 2 zijn dikke maatjes, en wij willen hem voor geen goud meer kwijt.
We weten in ieder geval waar hij als pup is geweest, deze mensen hebben ook puppycurcus met hem gedaan, en gelukkig is hij hartstikke goed opgevoed! :) Met doerak doen we zelf regelmatig Behendigheid, waar hij heel goed in is, en dit vindt hij prachtig. Misschien dat we dit in de toekomst ook nog met Oscar gaan proberen. We hebben oscar net geleden laten castreren.. Dus helaas kon hij nog niet los van de lijn. Doerak loopt altijd los. :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

HoresesLover

Re: Onze honden lekker wandelen, CC & springer spaniel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 09:48

Wat een leuie hond!
Die foto met de boomstam in zijn mond is grappig :,)
Onze hond heeft ook zo'n takkenfobie :P

tamaramt

Re: Onze honden lekker wandelen, CC & springer spaniel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 19:25

Prachtige honden ; vooral de cc :)