Maar, ik maak me kwader en kwader,
Ik zie zooo vaak advertenties op facebook van kittens die te koop staan, pupjes uit pretnestjes die te koop staan. Maar zonet brak mijn klomp..
Er zocht iemand MET SPOED, ja hele advertentie in hoofdletters, een dekreu voor haar teef gezien die "binnen 2 dagen gedekt moest worden". "Het liefst een shi zhu/malthezer achtig hondje".
Alsof je als broodfokker (ja zo zie ik het) weet wanneer je teefje dekrijp is terwijl je er niet mee naar een DA gaat. En al ga je naar de DA voor een progesteron test kan je nog niet met zekerheid stellen dat een hondje "binnen 2 dagen" gedekt moet worden. Mocht het progesteron gehalte goed zijn moet de teef het liefst nog direcht gedekt worden.
Zijn mensen nou echt zo dom? Moet ik mij hier maar niks van aantrekken? Want als ik mijn mond opendoe wordt ik uit het hoekje gegooid terwijl er ook best zinvolle advertenties op staan.
Moet ik dan maar mijn mond houden terwijl die mensen er gewoon op los fokken alsof het voorwerpen zijn?
Pff, frustratie, even mijn verhaal van me af typen..
Bedankt voor het lezen

Dus een kitten erbij, kunnen ze heerlijk samen ravotten. En dat heeft geholpen! De rust is wedergekeerd en nu kunnen ze heerlijk met zijn 3en slapen, iets wat vorig jaar nog onmogelijk leek.