Ik ben mijn konijn echt spuugzat! Ze zaten in een groep van 3 voedsters en 1 gecastreerde ram, het kleine , onzekere voedstertje die altijd alleen was geweest is er al uit. Want toen die er net in zat werd ze achterna gezeten omdat de rangorde even weer uit gevecht moest worden, daarna stopten ze, maar ze bleef bang voor mijn konijn dus ze rende altijd weg, dus iedereen ging weer rennen.. Dat konijn is er nu uit en is alleen veel gelukkiger..
Alleen mijn konijn stopt niet, ze is al de baas, maar toch blijft ze achter de anderen aan rennen en dekken.. Het maakt niet uit van welke kant, ze zit op de rug, op het hoofd, op de zijkant.. Haar geslachtsdeel is helemaal opgezet.. Ik ben haar helemaal zat! Want ze zitten in een volieré , en door hun trammelant de hele tijd worden de vogels ook onrustig..
Het beste zou zijn als ze verkocht kon worden, maar wie wil er nou zo'n konijn? Ze is ook niet echt tam..
Wie weet een oplossing?

) Succes!

wegdoen omdat ze lastig is, is natuurlijk geen oplossing. Sterilisatie wel dus toch je ouders maar even lief aankijken..