Eerder was het geen probleem de jongen dronken alleen en sliepen.. Maar nu ze beginnen te lopen wordt de situatie gevaarlijk.
Om het beeld duidelijk te krijgen hebben wij een "open" zolder.. Een deur is ook geen optie domweg omdat het niet past ( het is er veelte krap ) ook hebben wij een "open reling" waar de kittens zo tussendoor kunnen.
Nu heb ik enkele opties open hoe we dit gaan kunnen oplossen en weet ik even niet wat op het moment het slimste is.. We hebben een lieve poes,, mogen alles doen met de kittens en ze is meer weg dan dat ze bij het nest ligt vandaar ook de twijfel, ze is bij ze om te voeden en snachts slaapt ze bij ze maar voornamelijk ligt ze lekker bij ons op de bank ( heel aanhankelijk ).
Ik zou boven een "konijnenren" neer kunnen zetten dan bedoel ik zo een ding die je normaal voor konijnen op het gras zou zetten met open bovenkant.. Zo kan mama poes er wel in en uit maar de kittens niet. Deze staat dan naast ons bed zodat mama poes er makkelijkin en uit kan ( het nest ligt nu op die zelfde plek ) dat heeft alleen 1 nadeel dat wij dus via de "ren" ( dus er in stappen ) naar ons bed moeten
Optie 2 is ze naar beneden verplaatsen waar ze hun eigen bench hebben en niet om ze in op te sluiten natuurlijk de deur is er uit.. Maar hier kunnen ze ongestoord door het hele huis lopen zonder gevaar... En het is een lekker donker holletje met een kleed erover wat een "veilig" gevoel kan geven voor mama poes en haar kroost.
Optie 3 is er niet dus alle ideetjes zijn welkom.
Ik wil geen topic over het wel of niet krijgen van een nest,, wij hebben onze verantwoordelijkheid genomen enop 1 na mogen ze allemaal blijven ( die is beloofd aan mijn schoonzusje ) poes wordt hierna geholpen en is nu op aanraden van mijn da aan de poezenpil.