Ruimte en tijd hebben we genoeg, dat is geen probleem. De vraag is alleen : wordt mijn hond hier gelukkiger van? Hij is niet de meest sociale (zat voor we hem kochten in een hokje achterin de tuin, we hebben er hard aan gewerkt maar helemaal goed is het niet gekomen) maar kan wel met andere honden die hij kent.
Wat is wijsheid : al of niet een hond? Een pup of een herplaatser(ik heb momenteel een driejarige , een teefje, op het oog van een van de twee rassen die we verkiezen)? Reu of teef (beiden worden dan geholpen, zelf was ie ooit een reu
).Wat is wijsheid? Graag jullie advies!
Ik vind het heerlijke honden : speels, vrolijk, actief maar toch braaf en gehoorzaam mits de goede aanpak.
Dus gingen we stillaan op zoek, en nu hebben we Max erbij. Hij was toen 7 maanden, kwam van mensen waar hij moest waken op het erf maar hij werd aangevallen door de andere honden dus hij moest weg. Hij kende niks en was erg bang, wss is er heel vaak op hem geroepen. Ze kwamem goed overeen, Falco is een allemansvriend en Max zag hem als zijn grote broer! Het enige nadeel is dat Falco wat stouter werd, en ze doen soms moelijk als we op wandeling een andere hond tegenkomen, maar voor de rest zijn ze heel gelukkig samen!
begrijp me niet verkeerd hoor bedoel het niet rot maar wat ik al schreef ik zie het vaak genoeg verkeerd gaan..dan nog niet te spreken van de extra kosten..