Hey ik dacht ik recycle dit topic gewoon even.
Ze krijgt nu al een hele tijd vlees, en het gaat erg goed. Af en toe krijgt ze nog wat kattenbrokken te pakken of iets anders wat ze niet mag :p, maar ze jeukt echt al een stuk minder. Ze heeft ook geen kale plekken meer nu.
Nu zit ik alleen met een ander probleem, welke belonings brokjes ik moet geven. Ik haalde eerst van die runderhuid stokjes van de action. Die brak ik dan in heel veel kleine stukjes. Alleen die vind ze nu niet echt lekker meer, als ik haar roep dan komt ze wel, maar ze is niet echt enthausiast meer over de beloning die ze krijgt. En ze moet echt wel een beetje enthausiast blijven, want anders gaat ze langzaam steeds slechter luisteren. We hebben thuis wel andere gluten vrije brokjes, maar die vind ik te groot om veel te geven.
kaas wil ik graag bewaren voor als we straks weer naar hondencursus gaan. Hebben jullie nog goede ideeen?
gedroogde kipfilet gaat opzich ook wel, helaas is dat wel redelijk aan de dure kant. En ik krijg het moeilijk in kleine stukjes. Een tijdje terug had ik een keer van die gedroogde visjes. maar die zie ik nergens meer, is dat misschien iets? ze vind bv fruit ook best lekker, maar welk fruit is niet super duur en kan ik in mijn jaszak meenemen(eventueel in een plastic zakje).