Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geryon schreef:Een konijn dat pijn heeft eet niet/amper. Dus als je wilt dat ze aan komt moet je naar de dierenarts voor de abcessen (had je allang moeten doen al).
maar daar ben ik natuurlijk al lang geweest vanavond. (getuige de 100 euro die ik nu armer ben
)Ik vraag puur advies om haar aan te laten komen. Ze eet overigens nog wel, maar niet genoeg 
dierenfan schreef:blokje: dan is het abces idd naar binnen doorgeslagen. Ontstekingen zijn bij konijnen heel rot ik zou ook gekozen hebben voro inslapen dan idd. Heb dat zelf inmiddels al 4x gehad met sore hocks. Dit was te doen totdat er een ontsteking in de poten kwam. Elke keer ren aan passen maar helaas een paar keer pech gehad met deze afwijkingen bij mijn nijnen. Heb zelfs nog een nijn een half jaar aan 3 verschillende (soms 2 tegelijk) anti biotica's gehad maar ook deze heeft dat helaas niet mogen overleven.
TS: ik zou naar de DA gaan en laten kijken waar het vandaan komt. Zolang er abcessen zijn heeft het geen nut te proberen haar bij te voeren. De pijn overheerst teveel.

Caira schreef:Geryon schreef:Een konijn dat pijn heeft eet niet/amper. Dus als je wilt dat ze aan komt moet je naar de dierenarts voor de abcessen (had je allang moeten doen al).
uh ik wil niet je zeikmodus bederven![]()
maar daar ben ik natuurlijk al lang geweest vanavond. (getuige de 100 euro die ik nu armer ben
)Ik vraag puur advies om haar aan te laten komen. Ze eet overigens nog wel, maar niet genoeg

Caira schreef:maar het gaat hier toch heleemaal niet om de DA? dat was mijn vraag toch helemaal niet, ik vroeg voedingsadvies? zodra ik dit zag ben ik gelijk naar de DA gegaan, die zei me ook dat zoiets heel erg snel kon gaan. Ik heb nog foto's van een paar dagen terug en dan zie je niets.
Bedankt voor de meiden die voedingsadvies gegeven hebben, ik ga ze gelijk even bellen.
) dus per hapje zit er vaak 2-3ml in. Al dan niet de laatste 5 ml dus lekkere baby-wortelvoeding. En dan om de paar uur (ik hield max 4u aan). De spuit van 50ml is de enige waarvan de tuit groot genoeg is voor de wat dikkere substantie.