Orgaanvlees vonden die van mij niet te eten zo los. Dus daarom voerde ik ook KVV ernaast 
Kippenvleugels of eendagskuikens deden het erg goed. Daar liepen ze al grommend mee de hele woonkamer door (en ik er achteraan met de dweil
). Runderlap ook, dat is wat stugger vlees en erg goed voor de tanden. Kipfelt was vooral lekker makkelijk hap-slik-weg 
Mijn blaasgruiskat vindt vers heerlijk. Zodra hij maar merkt dat ik met rundergehakt aan de gang ga, staat hij tegen mijn benen aan. Mijn andere kat heeft het nooit echt gegeten, die heeft een duidelijke voorkeur voor brokken. Natvoer vindt ze ook niet geweldig.
Dus voer ik nu Orijen, met als afwisseling natvoor van Animonda
Citaat:
Animonda Carny kattenvoer belooft verse verwerking en kwalitatief hoogwaardige onbewerkte ingrediënten. Het pure vlees of de pure vis, zonder geur-, kleur- en smaakstoffen zorgt voor een heerlijke, natuurlijke smaak waar uw kat dol op zal zijn. Het voer van Animonda is graan- en sojavrij wat het nog gezonder maakt! Animonda kattenvoer vervult alle eisen van een volwaardig, gezond en afwisselend kattenvoer. Het assortiment bestaat uit Animonda Carny Vlees dat er niet alleen voor volwassen katten is, maar ook voor kittens of de oudere kat, Animonda Ocean dat de beste ingrediënten uit de oceaan bevat en Carny Exotic zal uw kat verrassen met de exotische kangoeroe, buffel en struisvogel smaken.
Maar goed, daar ging het hier niet over. Blaasontstekingen heb ik overigens nooit gehad met vers. Ook mijn vorige kat (nierpatiënt) knapte er enorm van om, vooral door het vocht dat in het vlees zit.
Alleen mijn huidige kater ontwikkelde dus blaasgruis.
Vind het ook erg jammer overigens, want de ontlasting gaf nooit problemen, vacht was super!
Nu met mijn huidige voer ook, maar het is wel even zoeken geweest