Ik twijfel of ik gewoon iets van mij af wil schrijven of dat ik ook advies wil vragen
Zoals de titel doet vermoeden; ik erger mij kapot aan (dieren)haren! Haren OVERAL!
Ik heb de allerliefste hond van de heeeeele wereld, een groot uitgevallen Border Collie kruising en hij heeft nogal lang haar, ook heb ik een kat, die het hele jaar uithaart. Ik heb een Dyson Animal Pro stofzuiger aangeschaft maar ik vind nog steeds overal haren;
In de kamer, in de keuken, op mijn kleren, in mijn schone was, op het toilet en in mijn bed. Werkelijk o-ver-al haren!
Stap ik uit de douche en pak ik een schone handdoek; zitten er haren op mijn lijf vastgeplakt.
Ik borstel mijn hond, hij krijgt geen brokken maar vlees en heeft een hele schone gezonde huid, hij ziet er heel erg goed uit, ik stofzuig hem soms (dat vind hij serieus fijn, hij gaat al klaarzitten als ik de stofzuiger pak
) en het enige dat ik nog niet geprobeerd heb; hem naar een trimsalon brengen om de ondervacht er uit te laten halen. Ik schaf straks een nieuwe wasmachine aan en ben van plan daar geen paarden/honden/katten-spullen in te wassen. Maar zal dat zoveel schelen?
Wie herkent dit en wat doen jullie er aan? Mijn moeder heeft een labrador en och die haart ook wel uit, maar bij haar is het altijd spik en span. Mijn vader heeft een boxer en die vinden regelmatig korte haartjes overal in terug maar ook daar zie ik nooit haren als ik er ben.
Moet ik 2 keer per dag stofzuigen en stoffen? Er zijn toch veel mensen wiens hond in bed slaapt, hoe doen die dat? Dat wordt toch een pandemonium aan haren?!
Nu ik dit typ vind ik tussen de bank complete cavia's aan haren, terwijl ik dat gisteren net gestofzuigd heb... aaaarrrgghhhh!

zou het werken?