Sheltie Baldr een keer in de picture

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Sheltie Baldr een keer in de picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 22:02

Deze leuke, lieve, actieve en mooie Sheltie is vorig jaar bij ons komen wonen en wat een plezier beleven we aan hem. Ben de fokker erg dankbaar dat zij hem aan ons heeft toevertrouwd.
Vandaag 16 Juni is hij 1 jaar geworden en daarom wil ik hem hier op bokt voor het eerst een eigen topic geven.

1 jaar Baldr...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:44

Ooh die puppyfoto's! <3 Leuke hond :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:09

Mijn zus heeft toevallig vorige week een Sheltie puppy uitgekozen. Ze zijn echt ontzettend leuk zeg, en leuk ook om te zien hoe die van haar er straks ook in de verschillende eerste maanden uit zal komen te zien! Die van jou is echt heel leuk in elk geval! En wat veranderen ze dan zo in het eerste jaar zeg! Vooral qua haar natuurlijk :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 17:28

Dank je wel annepaardoes! :)

Wat leuk Eliine, het zijn echt schatjes. Ja leuk hè en met 3 jaar is zijn vacht pas af heb ik begrepen.
Ben wel nieuwsgierig nu, er zijn niet veel mensen op bokt met een Sheltie geloof ik. Wat voor pupje heeft je zus gekozen, reutje/teefje, welke kleur? Welke fokker?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:20

Jis_ schreef:
Dank je wel annepaardoes! :)

Wat leuk Eliine, het zijn echt schatjes. Ja leuk hè en met 3 jaar is zijn vacht pas af heb ik begrepen.
Ben wel nieuwsgierig nu, er zijn niet veel mensen op bokt met een Sheltie geloof ik. Wat voor pupje heeft je zus gekozen, reutje/teefje, welke kleur? Welke fokker?

De puppies zijn nu 2 (of 3) weken oud en ze heeft een teefje gekozen. Ook tricolor net als die van jou! De fokker is Westgrow's Shelties, en dit is de pappa van het nest: http://www.wijnmeer.nl/miles.htm

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 13:01

Wauw knappe vader! :) Net even op de site gekeken maar ze houden hem helaas niet meer bij geloof ik.

Baldr komt van Timelessjoy.

MissAnnemijn

Re: Sheltie Baldr een keer in de picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:04

Wat een knap hondje! Ik wil na mijn afstuderen en verhuizen ook graag een Sheltie, maar qua kennels ed moet ik me nog even oriënteren :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 13:18

Dank je wel en wat leuk MissAnnemijn! Ik heb ook veel opgezocht en doe dat nu nog steeds. Veel plezier straks met oriënteren.