Gisteravond kwam onze kat niet thuis (wat in principe geen probleem is, want wij hebben een kattenluikje), maar raar vonden we het wel. Normaal komt hij rond zes uur binnen en blijft hij tot de volgende ochtend binnen. Vanochtend vond ik hem onder aan de trap en keek hij mij met grote ogen aan. Ook heeft hij een kleine wond op zijn neus, dus ik ging er vanuit dat hij een vechtpartijtje gehad heeft en dat de grote ogen daarvan kwamen.
Toen ik net terug kwam van mijn werk zat hij verstopt onder de keuken en ontdekte ik dat hij nog niks gegeten en gedronken had. Ook wilde hij niet lopen. Ik heb hem naar zijn etensbakje getild en hij heeft zijn eten opgegeten. Ook daar bleef hij weer zitten/liggen, totdat ik hem naar zijn kaartenbak tilde. Hier heeft hij geplast en vervolgens bleef hij daar ook weer zitten.
Hij vindt het niet leuk als ik aan de achterkant van zijn rug/staart/heupen kom en draait zijn lichaam dan weg. Ik heb hem net op de bank neergelegd en hij is nu lekker aan het slapen. Ook hier legde hij zijn achterpoot anders neer dan normaal.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
de da! Succes!
) kruisband gescheurd. Veel grommen en draaien en booit uitstrekken. eten deed ze ook gewoon nog hoor, maar een kat laat eigenlijk nooit zien dat die pijn heeft en als dit wel het geval is, dan doet eht ook echt pijn
jammer dat de DA niet even tijd voor je maakt