Homeopathie bij katten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Homeopathie bij katten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 08:53

Omdat mijn Klaaz nog steeds erg bang is voor Mooz is mij de tip gegeven om eens homeopathie te proberen. Heeft iemand ervaring met homeopathie bij katten? Heeft dit gewerkt? Was het prijzig of? Aan wat voor middelen moet ik denken? Kan ik bijv bach rescue druppels door het water doen? Ik noem maar iets.

Alvast bedankt :)

Princesj

Re: Homeopathie bij katten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 08:55

Geen ervaring met homeopathie, maar wel goede ervaring met Feliway. Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

En geef het de tijd, onze poes is al 3 jaar bij ons, de rest variërend van bijna 3 jaar tot 1 jaar en die begint nu pas te wennen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 08:58

Feliway hangt hier, merk wel sinds het op is dat de situatie verslechterd is. Maar dat vind ik zo schreeuwend duur, dus ik wil wat andere dingen proberen...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:01

malissapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:03

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:06

Bach druppels kunnen zeker helpen :j Let alleen wel goed op, hier drinken ze niet meer als ik het door het water doe. Hier gaat het beter als ik het door een beetje natvoer meng *kieskeurig* >;)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:07

Joolien schreef:
Feliway hangt hier, merk wel sinds het op is dat de situatie verslechterd is. Maar dat vind ik zo schreeuwend duur, dus ik wil wat andere dingen proberen...

Ik merk het ook altijd als het op is, maar het is inderdaad duur!

Je hebt van die druppels van Bach Rescue, kun je in wat water oplossen en over het eten doen, had het idee dat dat bij mijn poezen ook wel hielp. Zouden ze ook van tot rust moeten komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:09

Dan ga ik dat eens proberen. Ze hebben nu bijna constant ruzie als ze bij elkaar in de buurt komen :(

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:19

Lastig hoor, ik heb 2 broertjes en nog een andere kater en de 2 broertjes kunnen die andere dus regelmatig op zijn kop zitten, daar wordt je wel eens moe van..
Via het internet kun je soms wel eens aanbiedingen van Feliway vinden overigens en dan sla ik er weer eens een stuk of wat van in.. :j

Zorg je er wel voor dat degene die je het eerst had voldoende aandacht van je krijgt, dus hij eerst en dan de ander? Dat scheelt al een hele boel in kattigheid die veroorzaakt wordt door jaloezie!! Hij heeft de oudste rechten daar moet hij niet voor hoeven knokken.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:36

Wat bij mij wel heel goed helpt is ze apart laten slapen. De oudste slaapt bij ons, de rest beneden in de woonkamer.