Filmpje asieldieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xBostonx

Filmpje asieldieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 15:19

Ik heb zelf 2 jaar bij het dieren asiel verschillende dieren al zien komen en gaan,
met alle verhalen die erbij hoorden. Het heeft mij nooit meer losgelaten en ik denk
nog regelmatig terug aan alle koppies die ik gekend heb. Van sommige hoor of zie ik nog
wel eens wat en een enkele zie ik weleens lopen, met een nieuwe baas en dan zie ik hoe
goed het ze nu gaat. Helaas zijn er ook waarvan ik nooit meer iets heb vernomen en waarvan
ik alleen maar hoop dat zij het ook zo goed hebben. Vandaar dat ik een filmpje heb gemaakt,
vanuit het perspectief van de hond omdat hun kant ook daadwerkelijk deel uit maakt van het verhaal...

passiepeer

Re: Filmpje asieldieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:27

Mooi filmpje! word er wel een beetje sip van... die zielige koppies

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:30

Heel mooi en ontroerend filmpje!
Ik heb zelf al 2 hondjes waar van 1 uit het asiel, maar het liefst zou ik ze allemaal mee willen nemen!

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:34

Vind het een mooi filmpje, maar ook ik wordt er verdrietig van hoor. Ik zou ze het liefste allemaal een warme mand willen bieden.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:36

Ik kreeg gewoon de neiging om naar het asiel te gaan en er nog 1 mee te nemen :(:) :(:) . Maar ja, ik heb er al 3. Geef die zo wel een extra knuffel en nog even wandelen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:38

Mooi filmpje en inderdaad, ook een verdrietig filmpje. Helaas wel realiteit.

Gelukkig krijgen ook veel hondjes uiteindelijk wel de gouden mand waar ze op wachten en die ze verdienen :+:.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:41

wat een emotioneel filmpje om te zien zeg..
ik wou dat ik veel geld had en alle tijd :) dan ging ik nu nog asiels af !

edit; wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld eigenlijk he.. Hier heb ik een heeele verwende hond zitten :D

xBostonx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 17:06

ja als ik op het asiel ben dan behandel ik ze altijd gewoon alsof het mijn dieren zijn. Dan probeer ik het maar zo leuk mogelijk voor ze te maken en je ziet ook dat ze je daar dankbaar voor zijn. Ik probeer me niet aan ze te hechten maar dat is soms wel lastig, zeker als dieren er erg lang zitten. Die herkennen je dan ook meer en je ziet meer van hun eigenschappen. Gelukkig worden bij ons in het asiel geen dieren ingeslapen omdat ze bijv, binnen een jaar geadopteerd moeten zijn. Dus we hebben soms dieren die er langer dan een jaar of zelfs soms niet meer weg gaan. Vaak zijn het nog lieverds ook die gewoon niet begrepen worden. Soms heb je wel dagen dat het wel heel zwaar is en dan doet mijn eigen hond vaak dienst als knuffelbeer. Die komt niks te kort, daar zorg ik wel voor.

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:53

sorry kan het filmpje niet afkijken, dan ga ik janken als een klein kind. Vooral het begin...oooh jeetje.
Ik weet dat het helaas de realiteit is.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:24

ik word er inderdaad ook sippies van