Onze hond (10 maanden) is nu al een tijd zindelijk. Het heeft bij hem wat langer geduurd, als normaal (waarschijnlijk omdat hij een beetje achterstand heeft kwa opvoeding.. pup uit Spanje)
Met die warme weer vinden we het leuk om 's avonds lekker naar het 'honden'meer te gaan. Een plas hier in de buurt waar veel honden komen en ze lekker kunnen zwemmen. Devil vind zwemmen helemaal leuk. Op de plekken waar ik hem uitlaat is altijd water te vinden (bij de losloopgebieden) en hij wilt dus altijd zwemmen. Geen probleem zou je zeggen..
Helaas als Devil heeft gezwommen kan hij zijn plas niet ophouden. Hij plast dan gerust 2 tot 3 keer binnen op een avond. Dit alleen als hij gezwommen heeft, ook al is het alleen zijn pootjes in het water, dan nog. Hij drinkt niet overdreven veel van het water, dus dat kan het niet zijn lijkt me..
Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En hoe hebben jullie dit opgelost? Ik zou hem zo graag willen laten zwemmen, en lekker los kunnen laten. Maar ik heb geen zin om 's avonds 2 of 3 keer een hele plas plas op te ruimen
De hond buiten laten, als wij binnen zitten wordt hij ook niet blij van.