Toen bedacht ik dat hier natuurlijk ook geniale mensen zitten die goede ideeën en tips hebben.
Even de situatie.
Wij hebben een kattenbak in de woonkamer. Deze word 2x geschept per dag.
Nu willen wij een kindje en de lucht van de kattenbak is niet gezond voor ons maar al helemaal niet voor als ik zwanger ben.
Nu zoeken wij dus een andere plek voor de kattenbak.
Nu bedachten we ons.. De bak kan makkelijk in de gang staan, maar dat is niet ideaal ivm de volgende punten:
- de katten kunnen naar boven en deze katten staan erom bekend dat ze de hele nacht aan de deur krabben en miauwen.
- ze kunnen in de keuken. Onze wasmachine en droger staat in de keuken en daarboven hangt een plank met kruiden en andere dingen die ze eraf gooien ( hebben ze al een paar keer gedaan)
- de deur van de woonkamer moet altijd open blijven en dan denk ik er aan dat de lucht van de bak toch in de woonkamer terecht komt.
We hebben een schuur die je bereikt als je door de keuken loopt en toen dachten we dat de we bak daarin konden zetten, maar dan heb je het keuken probleempje weer..
De trap kunnen we afsluiten met een traphekje.. Onze katten zijn nog niet zo slim dat ze realiseren dat ze eroverheen kunnen springen
Dus dan hebben we 1 probleem minder..
We kunnen geen gaten in deuren maken omdat dit een huurhuis is.
Wie heeft tips of ideeën zodat we de bak toch uit de woonkamer krijgen?
gewoon in de woonkamer laten staan