Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het de laatste tijd veel vaker zien staan dan die keer, maar nu viel me het wederom op dus vandaar dit topic.
[LN] Bunny taking a bath.
maar hij moet wel op die plekken schoon zijn, niet dat het allemaal verstopt raakt!
Ik had dit topicje beter morgen kunnen openen
Want het was niet perse op dat topic gedoeld. Dispar_Vulgo schreef:Wat een raar topic is dit? Ik heb het idee dat ik de helft mis?
Schattig dat filmpje hierboven, maar snap niet wat het met dit topic te maken heeft
Lianne86 schreef:Wij hebben hier ook een konijn dat zich van onderen niet zo goed schoonhield, moesten we ook wassen om dat schoon te krijgen... (snel klonters --> losweken...) of te "drapperig" dat het in de haren blijft zitten...
Ik ga hem niet inzepen of wat dan ookmaar hij moet wel op die plekken schoon zijn, niet dat het allemaal verstopt raakt!
Maar dan moeten we het ook even hebben over paarden poetsen --> ook slecht voor de "vacht"
Pelryo schreef:maar konijnen die naar een keuring gaan worden toch ook gewassen?
? MerelxG_R schreef:Ik vind dat filmpje van dat konijn in bad ook heel sneu. Ik was mijn konijnen echt nooit, nergens voor nodig.
Maar soms kom ik wel eens posts van jou tegen TS, voornamelijk als het om konijnen gaat, die wel erg ver doorslaan, bijvoorbeeld in dat topic waar er een konijn 2 tellen op de rug van een pony zat. En ja ik ben ook konijnenliefhebber maar ze zijn niet van satijn.
Geryon schreef:Lianne86 schreef:Wij hebben hier ook een konijn dat zich van onderen niet zo goed schoonhield, moesten we ook wassen om dat schoon te krijgen... (snel klonters --> losweken...) of te "drapperig" dat het in de haren blijft zitten...
Ik ga hem niet inzepen of wat dan ookmaar hij moet wel op die plekken schoon zijn, niet dat het allemaal verstopt raakt!
Maar dan moeten we het ook even hebben over paarden poetsen --> ook slecht voor de "vacht"
Lijkt mij eerder dat het konijn niet helemaal gezond en geen goede keutels heeft. Daarbij was je hem in zijn eigen belang.
Poetsen doen wij ook in het belang van de paarden. Beide dus niets met dit topic te maken.
Normaal maken konijnen dit zelf schoon door het op te eten zit voor hen ook weer veel voeding in.... Maar hij maakte dat dus niet schoon... Gewoon gezond dus, maar hij maakte het zelf niet goed schoon...