Een van de favoriete speeltjes van mijn hond is een groene latex donut met stekeltjes. Veel speelgoed sloopt hij, maar hier kan hij heel erg zoet mee zijn. We hadden er eerst één gekocht, maar toen bleek hoe lief hij ermee was hebben we de 2 die onze dierenwinkel nog had liggen ook gekocht. Helaas is er inmiddels 1 gesneuveld en heb ik er dus nog maar 1 + 1 reserve over.
Heb mijn dierenwinkel gebeld, maar die heeft ze niet meer binnen gekregen en kan ook niet garanderen dat ze nog binnen komen.
Ik heb inmiddels ontdekt dat ze ingekocht worden in een display met vier soorten, waarvan ik dus maar één soort nodig heb, de donut. Als ik ze al kan vinden op internet dan kun je ze kopen maar krijg je 'random' 1 van de vier thuisgestuurd, ja daar heb ik dus niks aan

Nu dacht ik, misschien kan en wil bokt meedenken!
Misschien heeft iemand deze dingen zien liggen in een dierenwinkel in de ruime omgeving van Zwolle? Eventueel is op laten sturen van verder weg nog een optie, maar wel een wat prijzige optie. Hangt af van wat ze ergens kosten trouwens, want vergeleken met de prijzen op internet die ik gevonden heb vroeg mijn dierenwinkel er de hoofdprijs voor
Het gaat om deze groene donut uit dit display, in het echt niet lichtgevend zoals hij op de foto bijna lijkt maar gewoon groen
Kan bij twijfel trouwens ook nog wel een eigen foto maken hoor 

Wie oh wie weet er meer en kan mijn hond en mij blij maken???