Gezocht: Groene latex donut met stekels [hondenspeelgoed]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Gezocht: Groene latex donut met stekels [hondenspeelgoed]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 18:58

Wie oh wie kan mij helpen?

Een van de favoriete speeltjes van mijn hond is een groene latex donut met stekeltjes. Veel speelgoed sloopt hij, maar hier kan hij heel erg zoet mee zijn. We hadden er eerst één gekocht, maar toen bleek hoe lief hij ermee was hebben we de 2 die onze dierenwinkel nog had liggen ook gekocht. Helaas is er inmiddels 1 gesneuveld en heb ik er dus nog maar 1 + 1 reserve over. -O-

Heb mijn dierenwinkel gebeld, maar die heeft ze niet meer binnen gekregen en kan ook niet garanderen dat ze nog binnen komen.
Ik heb inmiddels ontdekt dat ze ingekocht worden in een display met vier soorten, waarvan ik dus maar één soort nodig heb, de donut. Als ik ze al kan vinden op internet dan kun je ze kopen maar krijg je 'random' 1 van de vier thuisgestuurd, ja daar heb ik dus niks aan :=

Nu dacht ik, misschien kan en wil bokt meedenken! :D Misschien heeft iemand deze dingen zien liggen in een dierenwinkel in de ruime omgeving van Zwolle? Eventueel is op laten sturen van verder weg nog een optie, maar wel een wat prijzige optie. Hangt af van wat ze ergens kosten trouwens, want vergeleken met de prijzen op internet die ik gevonden heb vroeg mijn dierenwinkel er de hoofdprijs voor :=

Het gaat om deze groene donut uit dit display, in het echt niet lichtgevend zoals hij op de foto bijna lijkt maar gewoon groen ;) Kan bij twijfel trouwens ook nog wel een eigen foto maken hoor :j
Afbeelding

Wie oh wie weet er meer en kan mijn hond en mij blij maken???

8nnemiek

Re: Gezocht: Groene latex donut met stekels [hondenspeelgoed]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:22

En als je nu een email stuurt naar de webwinkel waar je er 'random' eentje krijgt thuisgestuurd, en vraagt of ze je de donut kunnen sturen? Doen ze vast wel hoor :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 19:25

8nnemiek schreef:
En als je nu een email stuurt naar de webwinkel waar je er 'random' eentje krijgt thuisgestuurd, en vraagt of ze je de donut kunnen sturen? Doen ze vast wel hoor :)

Klopt, dat zou nog een redmiddel zijn. Máár ik heb ze nog niet in een Nederlandse webwinkel gevonden, alleen bij de Nederlandse groothandel maar die is dus niet voor particulieren. Dat van random was in een ik geloof Duitse webwinkel waarbij het wat onduidelijk was of ze nou naar het buitenland verzenden, in principe niet geloof ik maar je kon wel informeren voor de kosten. Het leek me in ieder geval een ingewikkeld en waarschijnlijk ook prijzig verhaal worden om daar met hen uit te gaan komen. Daarom hoop ik dat er nog andere opties zijn :j

Lafayette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:27

Onze dierenwinkel doet ook op bestelling kan dienhet niet voor je regelen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 19:29

Lafayette schreef:
Onze dierenwinkel doet ook op bestelling kan dienhet niet voor je regelen?

Mijn eigen dierenwinkel leek niet erg toeschietelijk. Misschien zijn ze bang dat ze de rest van de display niet kwijt raken. Maar heb ze gebeld en naar die donuts gevraagd en hij had ze niet meer. Gevraagd of ze nog binnen kwamen en dat kon hij ook niet beloven. Toen laten weten dat ik dan maar verder ging zoeken. Ik neem aan dat als bestellen voor mij een optie was geweest hij dat wel ergens op zo'n punt aagegeven had toch? :=

Lafayette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:31

En een andere dierenwinkel die contact wil opnemen met de groothandel, deze krijgen het denk ik wel voor elkaar om de donuts los te krijgen, is het toevallig een dobey? Mijn schoonzusje is bedrijfsleidster bij een filiaal kan het voor je navragen? En als hun ze hebben stuur ik ze anders wel naar je op

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 19:48

Nee de dierenwinkel is geen Dobey, het is de Woof Miauw shop, een wat luxere dierenwinkel uitsluitend voor honden en kattenspul waar maar 1 filiaal van is.

Ik denk niet dat een dierenwinkel de donuts los van kopen, zijn van die typische dingen die ze per display kunnen inkopen :j
Opsturen zou heel lief zijn, maar houdt ik nog even als optie als niks anders lukt, aangezien ik dan al bijna 7 euro aan de verzendkosten kwijt ben. Volgens mij heb ik voor de donut zelf in mijn winkel tegen de 4 euro betaald, terwijl ze in Duitsland stonden voor onder de 2 euro. Dus die prijs speelt ook nog wel mee natuurlijk :j

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:26

Alwiene, ik ga over 2 weken naar de VS, ik gok zomaar dat het een amerikaans merk is. Aangezien ik toch altijd even bij de petsmart naar binnen ga daar, zal ik kijken of ze ze hebben? :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 20:50

Het merk is 'Nobby' en ik kan zo gauw niet vinden of dat Amerikaans is, wel heb ik al op Ebay gezocht op Nobby dog toy maar daar kwam niks uit, daarom twijfel ik juist of het wel engels/amerikaans is. Als ik de afbeelding google kom ik op Nederland (groothandel) Duitsland, Polen en Tjechië uit.
Ook in jouw situatie geldt natuurlijk het verzendkosten verhaal, maar ik ga even over je aanbod nadenken, misschien dat ik in de tussentijd al wel iets tegenkom :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:57

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:01

Alwiene schreef:
Het merk is 'Nobby' en ik kan zo gauw niet vinden of dat Amerikaans is, wel heb ik al op Ebay gezocht op Nobby dog toy maar daar kwam niks uit, daarom twijfel ik juist of het wel engels/amerikaans is. Als ik de afbeelding google kom ik op Nederland (groothandel) Duitsland, Polen en Tjechië uit.
Ook in jouw situatie geldt natuurlijk het verzendkosten verhaal, maar ik ga even over je aanbod nadenken, misschien dat ik in de tussentijd al wel iets tegenkom :)

Als ik ze vind daar, geef ik wel een berichtje! :D En wie weet kom je ze in de tussentijd nog wel tegen of hebben ze ze niet in de VS :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 06:50

Kun je niet even de groothandel bellen en vragen waar de speeltjes verkocht worden bij jou in de buurt?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:32

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 13:19

LZP -> BB

Lafayette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:49

Ik heb er nu twee stuks, mocht je ze willen hoor ik het wel anders hebben mijn eigen hondjes er plezier aan!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 23:35

Ik schop mijn topic even omhoog, vanavond is namelijk de één na laatste donut van mijn hondje gesneuveld. Ik ben dus nu echt dringend op zoek naar nieuwe donuts!!

Van Lafayette kreeg ik helaas geen reactie meer op mijn pbs dus hopelijk is er iemand anders die mij kan helpen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:22

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 10:10

Dankzij Kimmie heb ik straks als het goed is 5 nieuwe donuts erbij!! Zoooooooooo super blij mee :))