uren kan ik hier naar kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ilona schreef:Ik hoorde dat je cavia's en konijnen beter niet bij elkaar kon doen? Maar ziet er gezellig uit, echt een beestenboel!
Maflinger_S schreef:Ziet er gezellig uit. Wel handig trouwens dat je konijn een pijl op zijn kont heeft die naar voren wijst, kan je de voor- en achterkant van elkaar onderscheiden.
WouOele schreef:Ilona schreef:Ik hoorde dat je cavia's en konijnen beter niet bij elkaar kon doen? Maar ziet er gezellig uit, echt een beestenboel!
Het gaat hier super..Konijn denkt dat hij ook een cavia is geloof ik..hij speelt met ze,likt ze schoon en begeleid onze blinde cavia, echt heel leuk om te zien. Konijn komt uit de opvang en was zeer mager ook weten we niet hoe oud hij is, dus castreren is geen optie.(heb hem zelf ook alweer 2 jaar) Dus dan maar zo
joey2010 schreef:Het is gezellige boel bij jullie!
Een heel leuk zooitje ongeregeld heb je daar.
Zelf ben ik ook gek van caafjes en heb er ook 2 ( een ienie mienie zooitje ongeregeld).
Ik geniet er ook altijd van.
Een vraagje: heb je ze de hele zomer buiten met een nachthok, en in de winter binnen? Of het hele jaar door buiten?
Ziet er gezellig uit bij jullie.

Lijkt me zo leuk! Laptopmuis schreef:Konijnen en cavia's kunnen vaak wel met elkaar opschieten, maar grootste probleem is altijd de voeding.
Een konijn maakt zelf vitamine C aan, dus als die cavia voer met extra vitamine C eet krijgt die teveel binnen en dat is vaak slecht.
Een cavia moet dus vitamine C voer hebben of druppeltjes.
Maar het konijn is een man? Rijd die dan niet de hele tijd op de cavia's? Ik heb nog weleens konijnen van 8 en 10 gecastreerd gaf geen enkel probleem
CK88 schreef:Mogen veel mensen een voorbeeld aan nemen hoe jij je dieren houdMaar het konijn is een man? Rijd die dan niet de hele tijd op de cavia's? Ik heb nog weleens konijnen van 8 en 10 gecastreerd gaf geen enkel probleem
Nee Elvis rijd nooit op de caafjes, hij verzorgt ze wel heel goed..Hij speelt met ze, en likt ze schoon.
Gewoon een voorbeeldig konijn dus hihih.