Royal Canin Voedingsapplicatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zorrohvj

Royal Canin Voedingsapplicatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 16:53

Beste honden- en kattenbezitters (en liefhebbers),

Op school ben ik bezig met mijn proeve van bekwaamheid voor de opleiding Dier & Gezondheidszorg aan de CAH Dronten. Samen met vier anderen moet ik een marketingplan schrijven voor Royal Canin, bij de meeste wel bekend denk ik.

Dit marketingplan betreft het ontwikkelen van een applicatie om o.a. de juiste voeding en hoeveelheid voeding te berekenen en te onderhouden, sport- en dieetschema's, verkooppunten en een forum waarop vragen gesteld kunnen worden, die beantwoord worden door een deskundig persoon.

Dit alles met als doel om het unieke van ieder dier te benutten (dus voeding per dier af te stemmen) en rasspecifieke voeding van Royal Canin optimaal in de markt te zetten.

Mijn vraag is daarom: zouden jullie deze enquête willen invullen om te kunnen onderzoeken hoe de applicatie ontwikkelt moet gaan worden. Het neemt slechts enkele minuten tijd in beslag!!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151019

Alvast bedankt!!

nathalie_v

Re: Royal Canin Voedingsapplicatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 17:03

Ingevuld!

Best een lange enquete! Maar ziet er goed uit!

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 17:12

Ik heb de enquete voor je ingevuld:)

Ik kan me er behoorlijk aan irriteren dat Royal Canin voor ieder "probleem" of ras wel een oplossing heeft.En deze enquete bevestigde dat beeld helaas weer. Had laatst toevallig zo'n boekje van ze in handen met een heel stappenplan om het juiste voer te zoeken. Mijn teef moest aan de 'medium sterilised" en mijn reu zou iets van een senior voer moeten hebben. Men neme een basisbrok met veel graan, voegen voor de ene variant een stofje toe, voor de andere variant een beetje minder en dan zou je ineens een passende oplossing hebben?

Maargoed, daar heb jij, TS niets aan dus ik hoop dat je de opdracht tot een goed einde weet te brengen :D

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 18:13

Ingevuld, was wel vermakelijk.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 18:57

Bizar dat zo'n merk zelfs in de opleiding schijnbaar al een (flinke?) vinger in de pap heeft.
Wel ingevuld. :)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:20

@daniBanani Sponserd by ;)
De "jeugd" is de toekomst, gelukkig denken de meeste "jeugd nog na, en lang niet iedereen kiest op mijn opleiding (Dierverzorging) voor Royal Canin, gelukkig :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:22

Ik wil hem wel voor je invullen.
Al zal ik verder niks met de applicatie doen aangezien ik absoluut niet achter de samenstelling van RC voer sta.

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:05

Voor 1 ding van RC moet ik mijn complimenten geven.. Die afdeling marketing zit verdomd goed in elkaar :+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:35

Linea schreef:
Voor 1 ding van RC moet ik mijn complimenten geven.. Die afdeling marketing zit verdomd goed in elkaar :+

Och, ik weet niet, voor mij geldt dat juist de marketing, met de absurde producten (voor iedere ras een apart soort voer 8)7 ) de grootste afknapper is.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:46

Maar jij bent allicht iets kritischer en beter geïnformeerd dan de gemiddelde consument binnen hun doelgroep.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:14

Kuggur schreef:
Linea schreef:

Och, ik weet niet, voor mij geldt dat juist de marketing, met de absurde producten (voor iedere ras een apart soort voer 8)7 ) de grootste afknapper is.

Dat is voor mij ook de grootste afknapper. Okee en dat mijn hond het niet eet.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:17

Ik zal m ook invullen. Zie alleen de toegevoegde waarde er niet in dat mensen het nodig vinden om erbij te zetten dat ze RC niets vinden.. lijkt me niet van toepassing?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:32

Linea schreef:

Precies en dat is ook het enige goede aan Royal Canin, wat een vuiligheid dat voer. Ook al krijg ik het gratis, no way dat mijn honden dit krijgen. Vul de enquete dan ook niet in, jammer voor TS maar wil niet meewerken aan deze zottigheid van RC. ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:38

Ingevuld maar geen voerder van rc meer. Hebben het lang moeten voeren ivm hypoallergeen. Alleen na samenstellingsverandering die niet gemeld was en ook stug werd ontkent maar er meerdere dieren goed ziek werden en duidelijk allrgisch gingen reageren bij dezelfde kliniek voeren we sinds die tijd een puurder voer. Zonder verknipte eiwitten maar specifiek soort vlees gericht. Was er toen nog niet.

Maar idd heel slim aangepakt van rc, niets ten nadele van de applicatie die er eventueel komt. Die is nuttig ook voor andere voermerken. :j

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:48

Heb hem voor je ingevuld. Nog wel even een kleine opmerking. Bij het gewicht van de honden (11 tot 25kg) staat bij middel honden de labrador aangegeven. Nu weegt mijn lab zo'n 34 kilo en bij mijn weten wegen de meeste reuen toch zeker rond de 30. Dit voorbeeld lijkt me dus niet juist.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:33

Ik ben met vraag 17 ofzo gestopt. Heb geen interesse in een app met voedingsadvies (Al helemaal niet van Royal Canin), maar toen ik op ''nee'' klikte moest ik wel beschrijven hoe die er uit moet gaan zien... Nou gewoon niet :Y)

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 15:15

lizy29 schreef:
Heb hem voor je ingevuld. Nog wel even een kleine opmerking. Bij het gewicht van de honden (11 tot 25kg) staat bij middel honden de labrador aangegeven. Nu weegt mijn lab zo'n 34 kilo en bij mijn weten wegen de meeste reuen toch zeker rond de 30. Dit voorbeeld lijkt me dus niet juist.

Ja of meer, zeker de wat vierkantere showlabs wegen rustig tussen de 30-45! kilo. Dit viel mij dus ook op.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 09:41

alles eerlijk ingevuld :D
voert u royal canin.. nee... waarom niet (meer).. omdat t troep is :P

maar goed een app is natuurlijk weer extra reclame en mensen trekken +:)+ pure zakenmensen

zorrohvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 11:56

Hahaha, vind het wel leuk om te zien wat de verschillende meningen over RC zijn. De een zweert erbij en de andere is er totaal tegen. Maar heel erg bedankt voor het invullen van de enquête allemaal! Ik snap degene die de enquête niet in hebben gevuld, zou ik ook niet doen als ik er niet achter stond. De punten die onvolledig zijn bij de enquête die aan zijn gegeven, proberen wij mee te nemen.

Superbedankt!

(met de reacties op dit topic kunnen wij misschien ook nog wat doen)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:31

Het leuke aan de marketing afdeling vind ik wel dat het regelmatig leuke spullen oplevert :P
Doosjes voor beloningssnoepjes, ballengooiers , EHBO setje enz.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:37

Hier 3 katten, heb hem voor je ingevuld, zit toevallig op dezelfde school :)

zorrohvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 11:39

Superbedankt! We zitten inmiddels al aan bijna 100 respondenten, toch best netjes binnen een week.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:49

Bijzondere enquête. Heb hem voor je ingevuld.
't is dat er nog geen andere variant van antiallergeen voer is behalve die van RC. Ben nu een variant van Smolke aan het testen Als ze het daar ook goed op doet stop ik accuut met RC. 60 euro voor 8 kilo is ronduit belachelijk!!!
Om je dood te schamen.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:00

heb hem ingevuld.

zelf voer ik wel RC
wil graag overstappen,maar helaas eet 1 van mijn katten maar alleen RC, als ik ook maar iets ander probeer stopt ze gewoon met eten :=

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:21

belle_boef schreef:
Bijzondere enquête. Heb hem voor je ingevuld.
't is dat er nog geen andere variant van antiallergeen voer is behalve die van RC. Ben nu een variant van Smolke aan het testen Als ze het daar ook goed op doet stop ik accuut met RC. 60 euro voor 8 kilo is ronduit belachelijk!!!
Om je dood te schamen.

Ook een allergiehond zit niet levenslang vast aan hypoallergeen brokken, al doet RC mensen dit graag gelovengenoeg andere en goedkopere opties kost alleen even wat uitzoekwerk.