Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ziet er wel niet uit is volledig ingevallen er zit wat bloed op z'n zij maar geen wonde en mag hem niet oppakken of aanraden dan piep.krijst die van de pijn? denk ik.. Denk dat ik straks maar een naar de DA ga ziet er erger uit dan dat ik van ver zag..
linky1997 schreef:Bedankt iedereen, het is uiteindelijk gelukt met de deur gewoon open zetten.Ziet er wel niet uit is volledig ingevallen er zit wat bloed op z'n zij maar geen wonde en mag hem niet oppakken of aanraden dan piep.krijst die van de pijn? denk ik.. Denk dat ik straks maar een naar de DA ga ziet er erger uit dan dat ik van ver zag..
EliseBrouwer schreef:linky1997 schreef:Bedankt iedereen, het is uiteindelijk gelukt met de deur gewoon open zetten.Ziet er wel niet uit is volledig ingevallen er zit wat bloed op z'n zij maar geen wonde en mag hem niet oppakken of aanraden dan piep.krijst die van de pijn? denk ik.. Denk dat ik straks maar een naar de DA ga ziet er erger uit dan dat ik van ver zag..
Dat klinkt niet goed! Als hij begint te gillen zou het heel goed kunnen zijn dat dat van de pijn is!
Sterkte bij de DA!
Dorus schreef:Vermoedelijk wil de DA rontgenfoto's maken en dat kan vaak niet aan huis, moet hij alsnog naar de kliniek. Kan je dat net zo goed meteen doen, daar hebben ze alles wat ze nodig hebben.
Ik vind dit als spoed klinken dus dat zou ik ook aangeven als je belt, dan maken ze zsm wel een plekje voor je.
tribeworld schreef:heb hetzelfde gehad met mijn kater ook aan de achterkant zwaargewond hij is er helemaal goed uitgekomen had zijn staart en heupen gebroken en loopt nu heerlijk te genieten en het is alweer 4 jaar geleden.
hopelijk dat bij jou ook zo afloopt als bij mij heel veel sterkte.