Ik ben op zoek naar een dierenarts die voor een normale (goedkope) prijs een teefje van nog geen 10 kilo kan steriliseren / castreren. Ik heb gezien en gegoogled dat de prijzen gigantisch uit één lopen, van 150 euro tot wel 500 euro. Helaas staat er dan niet bij waar dat dan zou moeten zijn en als het er bij staat is het echt in het topje van het land of in de voet van het land. Omdat de prijzen zo verschillen vind ik dat wel even de moeite waard om eens even te kijken of er een goedkopere dierenarts in mijn buurt zit. En ik ben natuurlijk een echte hollander en zuunig!!
We wonen in Wageningen, maar ik wil er best een 45 minuten (enkele reis) ongeveer voor in de auto zitten, dus zeg maar tot ongeveer arnhem - nijmegen - apeldoorn - amersfoort - den bosch - utrecht.
Er zijn hier vast een hoop bokkers hier, die vast ook wel een gesteriliseerd teefje hebben, die mij vast wel een suggestie kunnen geven. Ik ben benieuwd wat jullie hebben betaald en waar ?
Bel de DA opleiding in Utrecht voor kosten. Die was de goedkoopste, maar dat is wel 15 jaar geleden.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 03-06-13 20:53
Dierenkliniek kerkewijk is een goede kliniek. Edit moet ik wel plaatsnaam erbij zetten. Aan de kerkewijk in Veenendaal dus. Misschien in eerste instantie lijkt deze duurder maar de naconsulten zijn pro deo, oftewel gratis.
Die hebben alle honden van ons gekastreerd (reuen en teven) en ook mijn zus is er met haar teefje heen geweest vanuit Cuijk.
bridgetF
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-13 21:11
tamary schreef:
Bel de DA opleiding in Utrecht voor kosten. Die was de goedkoopste, maar dat is wel 15 jaar geleden.
hé dat is een goeie, daar heb ik nog niet aan gedacht! Nu eens even googlen naar een telefoon nummer.
idd de uithof in utrecht, kijken veel studenten mee maar word wel door da,s uitgevoerd, ik denk dat het daar redelijk goekoop gebeurd maar wel goed.
Daphne__
Geplaatst: 04-06-13 10:57
Nanne wolf in Wezep!
Is zoiezo een hele goedkope dierenarts, maar wel heel goed. Castratie van kat was 30 euro volgens mij en voor twee honden (Bordercollie en jack russel) betaalden we 180 euro
Bij Nanne werkt ook nog een andere dierenarts Rene van de Bunt, die is ook erg goed. Hij heeft voor 80 euro een keizersnede gedaan bij onze cavia, terwijl je normaal veel meer betaald. Operatie is gevaarlijk en cavia heeft het gewoon overleefd (Helaas overleden aan iets anders), dus goedkoop, maar zeker net zo goed als een dure.
Ik heb gebeld naar de dierenarts in wezep, ze hebben een patienten stop, dus helaas.... niettemin toch bedankt voor de tip. Heeft iemand anders nog een goede tip voor een goede, maar ook goedkope dierenarts voor een sterilisatie van een kleine hond?