Ben zo blij en vond het zooo bijzonder!Het begint met dat ik in de afgelopen 9 maanden 3 katten ben kwijtgeraakt, er verdwijnen hier in de buurt veel katten en blijkbaar houdt er iemand niet zo van. Van geen van de katten wordt ook maar iets teruggevonden.. Mijn laatste kat hielden we al bijna volledig binnen, maar toch is ook hij 2 weken geleden niet meer thuisgekomen

Momenteel zitten we middenin de verhuizing en gaan we gelukkig weg van hier
Als we straks helemaal gesetteld zijn willen we graag weer 2 katten, want zonder is het toch wel errug stil
Toen opperde mijn zusje dat ze voor het asiel (waar ze jaren heeft gewerkt) wel gastouder wou zijn en dat wij dan uit dat nestje 2 kittens konden uitkiezen..Zo geschiede het, donderdag had ze een oud collega laten weten dat ze wel gastouder wou zijn, vrijdags kwam er een hoogzwangere poes binnen (beestje van nog geen jaar oud en dan wordt er afstand van gedaan 'omdat ze er niet meer voor kunnen zorgen'
) Gisteren heeft ze haar opgehaald en vanmorgen lag het vruchtwater er al achter! Mijn zusje moest vanmiddag weg, dus vroeg ze of ik erbij wou blijven om het een beetje in de gaten te houden.. Alles was immers vreemd voor dat beestje en ze werd erg onrustig als ze haar alleen liet 
En zo zat ik daar vanmiddag bij dat katje, wat moet je dan eigenlijk doen? Heb dr maar lekker geaaid en ze kwam lekker tegen me aanliggen. Ze had al best vaak weeen, maar geen idee hoe dat bij een kat werkt natuurlijk
Google erbij en op een gegeven moment verloor ze volgens google dr slijmprop
Nog geen 10 minuten later lag daar het 1e kitten!
Poes begon meteen goed te likken en alhoewel ik dacht dat het kitten dood was (lag wel erg stil
) liet ik moeders maar gewoon likken en ineens zag ik luchtbelletjes rondom de snuit en begon de kleine te bewegen!
Al snel vond ie ook de weg richting tepels, alhoewel het voor mijn gevoel eeuwen duurde voor ze ook echt ging drinken.. En toen.. niks........Het duurde en het duurde, maar ik voelde toch echt nog iets bewegen in dr buik
Zo'n 3 uur later begon ze weer weeen te krijgen en al vrij snel lag toen nummer 2 er ook achter! Deze kwam achterstevoren en koppie bleef nog achter, dus klein handje geholpen omdat moeders te druk was met likken.. Ook hier deed ze het weer super!Vind het zo bijzonder om te zien dat zo'n jonge kat, toch zo sterk die instincten heeft om alles te doen zoals het hoort
Net smst mijn zusje nog dat ze 115 en 117 gram wegen, best flink dus!En uiteraard een fototje

Heel fijn dat het (zoals het nu lijkt) bij 2 is gebleven, dat maakt het voor ons makkelijk
.