Oke, droge titel, ook een beetje een raar topic, maar ik ben toch wel benieuwd...
De laatste tijd komt er in de tuin vaak een kat (poes). Nu hou ik van katten, dus aai ik haar soms, ik vind het wel gezellig

Maar ik vroeg me wat dingen af, misschien kunnen de kattenbokkers die beantwoorden

- Ze loopt vaak zo, niet perse tegen iets/iemand aan, toevallig op de foto bij mijn fiets

Waarom doet ze dit? Omdat het 'lente is'? (:Y)) Ze is volgens mij best jong, ik weet niet of dat wat uitmaakt?
- En hoe zou ik kunnen weten of ze een baasje heeft? Ze heeft geen halsbandje, maar om nou briefjes op te gaan hangen alsof ze vermist is... Ik hoef het niet perse te weten, maar ik ben wel nieuwsgierig

- *Ik denk niet dat iemand deze vraag kan beantwoorden, maar ik stel hem gewoon* Is de kans groot dat ze vlooien heeft ofzo? Ze is volgens mij wel vaak buiten, omdat ze dus vaak bij ons in de tuin zit.
Alvast bedankt!
). Kan geen kwaad ofzo.

ik vraag inderdaad wel even rond, als ze toch geen baasje heeft kijk ik of er iets te regelen valt met mijn ouders