Even van me afschrijven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xJustMe6

Even van me afschrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 22:59

De kat van mijn vriend had een nestje, beestjes zijn 7 weken oud ondertussen en heel erg schattig EN nieuwschierig...

Ze lopen overdag regelmatig buiten en we houden ze altijd goed in te gaten aangezien mijn vriend een vijver in de tuin heeft. Maar nooit geen probleem..

Tot vandaag dus... voordat we gaan slapen tellen we ze altijd even, zodat we zeker weten dat ze allemaal binnen zijn. Gister avond lagen ze allemaal op een dotje en het lukte niet om ze zo te tellen dus heb ze wakker gemaakt. Ze waren allemaal binnen.

Vanmorgen toen mijn vriend uit bed kwam was mama poes de hele tijd aan het miauwen dus mijn vriend ging eens kijken en telde maar 4 kittens. Vreemd... Overal nog eens goed gekeken maar nergens te zien, dus hij ging buiten kijken. Dreef er 1tje in de vijver.. ;( . Mijn vriend heeft hem er direct uitgehaald maar hij was al overleden... Mijn vriend heeft hem toen in een plastic zak gedaan en gewacht tot ik wakker was want hij vond het echt heel rot om te zien...

Ik heb eerst een potje zitten janken en met mama poes geknuffeld en toen naar het arme wurmpje gekeken en hem uit te zak gehaald. Ik heb zijn oogjes gesloten.. die waren nog open. En toen ik hem in mijn handen had voelde ik gewoon het water in zijn lijfje.. Ik heb hem in een mooi doosje met een dekentje gelegd en samen met mijn vriend een mooi plekje in de tuin gegeven.

Maar jeetje... wat voel ik me vreselijk rot ;( . Wat als ik ze niet had wakker gemaakt gister? Ik voel me ergens zoooo schuldig ook al weet ik dat het een ongeluk is..

Het kattenluik is nu op slot.. gewoon voor de zekerheid.. zo dat de rest echt niet meer ongezien naar buiten kan.

Mijn vriend wil er liever niet meer over praten.. hebben net samen nog een paar traantjes gelaten maar hij verwerkt zulke dingen liever in stilte. Maar ik wou het toch nog even kwijt.. pff..

Rust zacht lief klein pluizebolletje... Y;(

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 23:00

ze zijn ook veel te jong om naar buiten te gaan..
trieste manier om dood te gaan voor zo 'n kleintje ;( :(

xJustMe6

Re: Even van me afschrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 23:01

Zeker triest.. en ik hoop zo dat het snel is gegaan...

Er hebben hier al meerdere nestjes gelopen, nooit geen probleem gehad.. en nu ging het fout..