In een hele korte periode is onze Rex heel erg achter uit gegaan, Rex was nog maar 10 maandjes jong en heeft altijd een wat slappere achterhand gehad.
Wij gingen 3 weekjes geleden een weekendje naar mijn moeder, helaas kon Rex niet mee omdat het teefje van mijn moeder loops was we hebben hem toen naar mijn schoonzusje gebracht Rex bleef daar maar piepen waarschijnlijk omdat hij ons gewoon miste hij was het allerliefst altijd bij ons maar hij bleef ook in zijn heupen bijten mijn schoonzusje is toen naar de dierenarts geweest en die keek meteen naar hoe Rex liep ze constateerde zonder een foto te maken zware HD en wou hem gelijk in laten slapen wij wouden dit absoluut niet hebben!
We zijn weer naar huis gereden en hebben Rex gelijk op gehaald, wat liep die arme jonge plots kreupel, had amper aandacht voor ons en lag erbij als een zielig hoopje!
Zo kende we Rex absoluut niet, we hadden een afspraak gemaakt bij onze eigen dierenarts om röntgen foto's te laten maken en helaas had hij inderdaad zware HD, wat alleen nog maar erger zou gaan worden.
We hebben besloten om Rex nog 1 weekje bij ons te houden, in deze week hebben we nog volop van hem genoten, korte bos wandelingen, foto's gemaakt heerlijk geknuffeld en we hebben hem het strand nog laten zien.
Maandag 13 Mei is onze lieverd in geslapen, wat een groot gemis!

Rust zacht lief vriendje!