ABC'n met een beaucje (filmpje)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

ABC'n met een beaucje (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 20:33

ABC staat voor "aandacht voor elkaar, bewustwording en balans, contact communicatie concentratie"
meer te lezen op:
http://www.dogbasic.nl/cursussen/ABC_tr ... aining.htm

van de week een paar cavaletti s gelopen, en de specikuip gepakt en geoefend om mijn hondjes er met 4 pootjes op te krijgen (mijn reu is zo n 45/47 kilo en teefje rond de 35 kilo) eerst 2 pootjes, dan er om heen lopen voor het snoepje, en er overheen springen haha maar uit eindelijk lukte het zeker :) *\o/* vandaag voor de 3e keer geoefend met jolie (teef) en voor het eerst geoefend met een rondje draaien! :D

zie hier het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=xw1aOF3Q__

ze vind het geweldig! als we klaar zijn springt ze er weer op en kijkt dan om, koekje koekje? haha

dierenfan

Re: ABC'n met een beaucje (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:38

Leuk!!! Hier ook druk bezig met balanceballen, balance eieren, balance pinda's, cavalettes, slalom enz. enz. zo enorm leuk om te doen en de honden zijn zo geconcentreerd bezig dat ze binnen een kwartier doodmoe zijn.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 20:45

jeeej een metgezel *\o/* hihi
leuk hoor! heb jij zelf al die dingen gekocht of heb je er les in?

Neej

Re: ABC'n met een beaucje (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 09:40

Oh hoe leuk :D

Ik heb vorig jaar een keertje bij Hermina ABC workshop gedaan met Ol, die is sindsdien dol op skippyballen en vooral omgekeerde emmers :') Nu nog, dan gaat dat staartje helicopteren, die oogjes stralen en voor ik het weet zit ie er dan op :') Dan doen we even kontje-hoog-kontje-laag dus :D