Daar zijn we weer! Voor wie Gijs niet kent: Gijs is een nu 9 jarige ezelruin (al is hij in zijn gedrag hengst). Momenteel zijn we veel bezig met grondwerk, wil ik beginnen met wat vrijheidsdressuur dmv clickertraining en hoop ik de wandelingen uit te kunnen breiden als hij dingen wat minder eng gaat vinden. Hij vindt veel dingen erg spannend, en hij is ontzettend snel afgeleid, maar het gaat steeds beter! Hij loopt zichzelf vrij snel op te naaien (ook door z'n hengstengedrag) maar eigenlijk is hij heel lief en braaf. Hij is heel slim en leert erg snel, en is vooral ontzettend enthousiast. Hier is zijn vorige topic.Zijn stoere nieuwe touwhalster komt van Lovelance

Als ik de borstels weg ga leggen staat meneer altijd al ongeduldig te wachten

En als het dan te lang duurt doet 'ie het hek zelf wel open
(vandaar het slot) of hij begint heel hard te balken
Het 'gaan we nou eindelijk weg?'-koppie

En dan gaan we op stap

Die glijbaan blijft toch wel heel spannend, hier ging hij ineens naar achteren want stel je voor dat 'ie bijt

Gekke bekken trekken

En als afsluiter twee foto's van Keji (de moeder van Gijs) die niet zo'n aansteller is als haar zoon
en met wie ik lekkere wandelingen maak (zal binnenkort eens wat meer foto's van haar plaatsen). Momenteel staat het fluitenkruid in bloei en heel erg hoog, wat ze natuurlijk fantastisch vindt
*zoek de ezel*

en ik ben eigenlijk altijd in m'n eentje bezig, dus dan zou er iemand langs moeten komen voor foto's oid.