Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan 15 min. de tijd geven en bakje weghalen. Ondertussen kan jonkie ook eten maar die hoeft natuurlijk geen 3 x p dag dus die heeft dan 1 x pech
Weet niet of het geluid zal stoppen maar ze butsen elkaar iig niet op en kunnen in alle rust eten

( en af en toe uit de mond stinken. zit verder geen ontsteking ) Sassol schreef:Ik weet niet welk merk brokken je gaf en welk merk natvoer je nu geeft? Stinkende scheten en slechtruikende adem komt vaak toch door kwalitatief laag voer.
Sassol schreef:Ik weet niet hoe goed je echt achterin de bek kan kijken? Sommige tanden en stukken tandvlees liggen best verborgen en die rotten ook het snelst. Ik denk niet dat de tanden zo slecht zijn dat de poes niet kan eten, maar misschien dat hier toch de geur vandaan komt?
Kotst poes ook na het eten van natvoer of alleen bij het eten van brokken? Katten die schrokken geven vaak over. Poes van vrienden van mij heeft dat ook en die kotst inderdaad niet van de brokjes van de Lidl. Heeft waarschijnlijk met de vorm van de brokken te maken.
Coshida zit gelukkig geen graan ed in, maar verder vind ik de ingredientenlijst erg kaal. Weet dus niet of je oude kat hier genoeg voedingsstoffen uit haalt.
Persoonlijk zou ik voor een kwalitatief beter voer gaan, maar ik ben dan sowieso geen fan van natvoer en de meeste brok. Kan een beetje een pietlut zijn wat dat betreft