En toen zag ik haar, daar zomaar op ..... dierenasiels.com
Zo'n leuke hond, de beschrijving is gewoon perfect, kan in de auto, kan met kleine kinderen, kan met andere honden, kan even alleen thuis zijn.
Die foto's die er bij staan, wat een scheet. En wat ze over haar vertellen, mijn hart gaat van BOEM BOEM BOEM.
Maar oh wat balen we....de hond is gereserveerd tot maandag, dan komt er al iemand naar haar kijken. We hopen toch zo dat deze persoon af belt of toch een andere hond tegen komt.
Ik moest dit even van mij aftikken, duimen jullie mee?
Ik duim niet voor jou maar voor de hond, dat die een fijn baasje mag krijgen! Of het nu bij die mensen is wat haar gereserveerd hebben, want die zijn vast nét zo enthousiast, of bij jullie is.
irmaaap
Geplaatst: 16-05-13 10:36
oehhh linkje linkje linkje ik duim zeker met je mee maar toch ook wel meer voor de hond dat die een fijn plekje krijgt!
bridgetF
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-13 12:42
hahaha, tuurlijk gaat het om dat de hond een fijn plekje krijgt, maar huh...als die andere mensen nou een andere hond zien, krijgen er twee een goed huisje! Tenminste....de foto's spreken ons aan en het verhaal erbij, maar de werkelijkheid kan natuurlijk een ander gevoel geven. Maar op dit moment hebben we echt een heel leuk en positief gevoel, maar ja...al gereserveerd hé, dus even afwachten.