En hoe doen we hem de eerste keer in de bench toen we het vandaag proberde ging hij de hele tijd blaffen
Dus wie heeft er tips?
Grt claudja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
speurneusc schreef:Def schreef:Misschien ben ik een zeurpiet, maar zijn dit niet dingen die je van te voren gaat bedenken, voordat je een pup aanschaft??
Je kan hier op internet ook heel veel over vinden.
dit zijn dingetjes waar zowat elke nw pup eigenaar mee te maken krijgt is geen kwestie van onkunde o.i.d.
Thincla schreef:Hoii, wij hebben sind een week een puppy en als we gaan wandelen met hem wil hij nooit van huis naar de stoep lopen hij blijft dan gewoon staan moeten we hem dan lokken ofiets anders? En als er een auto aankomt ofso gaat hij altijd piepen moeten we hem dan negeren en doorlopen? verder loopt die gewoon goed mee.
En hoe doen we hem de eerste keer in de bench toen we het vandaag proberde ging hij de hele tijd blaffen
Dus wie heeft er tips?![]()
Grt claudja

essiesilly schreef:ik heb de bench aangeleerd, steeds als ze erin gaan klik (clicker) snoepje en plaats zeggen dan deurtje dicht en volledig negeren
het stukje wat ie eng vind zou ik hem ook optillen
hier boven staat het allemaal een stuk uitgebreider![]()
dierenfan schreef:essiesilly schreef:ik heb de bench aangeleerd, steeds als ze erin gaan klik (clicker) snoepje en plaats zeggen dan deurtje dicht en volledig negeren
het stukje wat ie eng vind zou ik hem ook optillen
hier boven staat het allemaal een stuk uitgebreider![]()
Maar dan wel op tillen voor dat die enge situatie komt en niet op het moment dat de pup aan geeft dat het eng is anders versterk je het 'eng' zijn![]()
Dan ook pas weer op de grond zetten als hij rustig is en niet als hij aan geeft door te gaan stribbelen dat hij neergezet wil worden.