Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Myraxhorsey schreef:Oke is goed dankjullie wel maar je ziet toch ook wel dat sommige mensen geen net hebben! Hahaha dat filmpje
Faniek schreef:Dat klopt, maar maar mij is het 13 jaar geleden duur komen te staan toen bunzingen en marters hun diner kwamen halen...
Ook kan het tijden goed gaan met zelf er niet over heen springen tot ze ergens van schrikken en weg zijn.
Teveel risico dus.. zelf kies ik nu alleen voor afgesloten rennen van gaas oid, een net vind ik niet veilig genoeg.

takkie_muis schreef:Ik heb geen net erover , vindt het wat een kwestie waar je woont en ik woon voor mijn gevoel vrij veilig. Katten liggen bij ze en ze kunnen overal heen als er iets komt..
Faniek schreef:Dat dachten mensen in hartje stad laatst ook tot hun kippengaas vernield was en konijn weg. Als het voedsel schaars is komen roofdieren overal en hoe groot de ren ook is, deze dieren kunnen ook door kleine gaatjes en zijn een stuk sneller dan onze tamme konijnen.
Ik zelf neem geen risico's meer en adviseer andere mensen daar zeer voorzichtig mee om te gaan.
Een steenmarter kan door een gat met een diameter van 5 centimeter..