Mijn vriend en ik waren op zoek naar een nieuwe jonge labrador reu en hadden een zeer goede en welbekende Engelse fokker gecontacteerd welke een prachtige gele reu van 4,5 maand oud te koop had. Helaas is deze koop niet doorgegaan omdat de pup gereserveerd was door anderen en op zeer korte termijn door zijn nieuwe eigenaren opgehaald zal worden.
Via via zijn wij in contact gekomen met een hele fijne Russische fokker welke prachtige labradors heeft waarmee ze zowel werkt en showt. Momenteel had ze nog twee pups over uit haar laatste nest, broer en zus van net 3 maanden oud. Ze komen uit een prachtige combinatie, beide ouders zijn in meerdere landen show kampioen en hebben allebei FCI werkcertificaten. We hebben heel leuk contact met de fokker en ze is enorm vriendelijk, behulpzaam en zeer begaan met haar honden en pups. Wij waren zeer onder de indruk van de twee pups en hebben daarom ook besloten dat we ze beide graag wilden hebben. Volgend weekend is het dan ook zo ver en ga ik ze ophalen. De fokker zal ze vanuit Rusland naar Finland brengen aangezien dat makkelijker is voor ons om vanuit daar met de pups terug te vliegen. Trots stel ik hierbij alvast de nieuwe kanjers aan jullie voor, de dame zal gaan luisteren naar de naam Rosy en de kleine meneer heet momenteel Bosh, maar we weten nog niet of dat ook zo blijft. Als ze er eenmaal zijn zal ik uiteraard nieuwe foto´s plaatsen, maar wat vinden jullie er van?

!
)