Onze hond begraaft heel vaak alles wat je aan haar geeft. Haar botten dus... Maar ze is ook dol op wortels en steelt die vaak genoeg weg om die te begraven rondom het terrein op stal. Ik heb alleen nog nooit de botten en wortels zien uitgraven. Ik dacht dat ze misschien de plekken niet herinnerd. Maar niets is minder waar. Vanavond met het uitlaten verdween ze in de bosjes ergens en kwam ze terug met een bot onder het zand, die ik haar zeker al twee maand geleden eens had gegeven. Zit ze nu lekker op weg te kauwen.
Ik denk dat het komt omdat mevrouw altijd eten in overvloed heeft en dus daarom de botten/wortels begraaft. Maar nu is ze sinds een weekje op 'dieet'. Oftewel ze krijgt alleen haar brokken, af en toe vleesbrokjes en een snoepje, maar ze eet niet meer met de pot mee. We gaven haar vaak altijd onze etensresten, maar nu sinds een week niet meer, omdat ik haar toch wat te dik vind..
En nu graaft ze ineens haar bot weer op :p Ze zal wel denken, ga mijn noodrantsoen maar eens aanslaan.. En daar heeft ze er oneindig veel van vermoed ik zo.
Wie zijn hond is ook zo'n bottenbegraver?
,Duitse Dog, moet er altijd zo lachen , binnenshuis verstopt hij ze onder kussens/ meubels. buiten onder het zand/grind.