Ik heb geen idee of ze dit bewust doet of dat haar lichaam de aanvallen creeert om het maar zo te zeggen

Dan zit je rustig op de bank, met Puk op je schoot en aai je haar en OPEENS springt ze met de meest vreemde spastische bewegingen van je schoot af. Dit gebeurt ook als je met haar loopt, op de trap loopt met haar in je armen etc. Alsof haar lichaam verkrampt en noem maar op. Eenmaal gebeurt blijft ze er vaak nog 5 minuten in hangen dat elke aanraking een "aanval" kan veroorzaken. Het is ook behoorlijk lastig om nekvel te pakken (poten alleen helpen niet omdat ze dan dus die rare bewegingen maakt). Het zijn net paniekaanvallen maar op dat moment is er geen enkele trigger tot paniek. Ze gebruikt dan ook nagels en ik zit met dat soort momenten dus ook helemaal onder de krassen
Ik vraag me af of iemand het herkent... Ik blijf het vreemd vinden... gewoon zo uit het niets..
ik doe kunstjes met haar, ik laat haar zelfs werken voor haar eten
al kan het soms wel echt een cat from hell zijn hoor haha
uitdaging heeft ze genoeg
maar ik vind het meer op een paniekaanval ofzo lijken omdat ze ook zo doorgaat met "spartelen" als je haar aanraakt na die aanval, zo werkt epilepsie dus niet
die pijn laat ze op een andere manier zie. deze aanvallen lijken echt paniek maar dan zonder trigger