Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:Heeft hij al die 8 jaar zonder maatje gezeten ? Dan lijkt het mij niet verstandig om er nu nog een maatje bij te zetten..
love_western schreef:Faniek hier op bokt heeft een konijnenopvang. En die laat de rammen ook op deze leeftijd nog castreren volgens mij.
En ook na 8 jaar kun je nog een maatje toevoegen
Edisons schreef:love_western schreef:Faniek hier op bokt heeft een konijnenopvang. En die laat de rammen ook op deze leeftijd nog castreren volgens mij.
Bedankt voor je reactie! Ik zit nog te twijfelen omdat ik op internet ook verhalen las waarbij het niet goed ging door de narcose. Wel heeft mijn rammetje een goede conditie, ik ga het wel eens bespreken met de da.
MirandaNH schreef:Met gasnarcose zijn ze sneller wakker. Dit deed ik ook altijd met de ratjes omdat die snel bij moeten komen en hun lichaamstempratuur terug moeten krijgen. Dus als je hem laat castreren zou ik zeker naar een DA gaan die met gasnarcose opereert

love_western schreef:Faniek hier op bokt heeft een konijnenopvang. En die laat de rammen ook op deze leeftijd nog castreren volgens mij.