Hierbij weer wat foto's van de stoere (denkt hij
) man
Er staat wat meer uitleg in het vorige topic, maar in het kort: hij vindt veel dingen eng, dat is nog steeds zo maar we oefenen rustig verder! Hij kan zich flink opwinden en als 'ie zichzelf op loopt te naaien (ook door hengstengedrag) kan hij een beetje zenuwachtig en druk worden.
Ook heb ik de clicker er weer bijgepakt, die had ik een tijdje terug gekocht. Toen meteen even geoefend en hij was vooral heel enthousiast en erg gefocust op het eten dus hij lette niet echt op de clicker. Ding was na die dag weer in de la beland en toen was ik hem eigenlijk vergeten, maar nu dus weer even erbij gepakt en meneer snapt 'm, en hij kan nu ook netjes wachten terwijl ik voer naast hem houdt. Dus binnenkort kunnen we dat weer gaan uitbreiden in het grondwerk en ook beginnen aan wat VD kunstjes.
Ja, hij is in ehmmm behoorlijk rijke conditie
maar zolang je nog 10 minuten met hem bij een bruggetje moet wachten voor 'ie erover heen durft of hij opzij loopt te springen voor vuilnisbakken gaat dat beweging geven nog niet zo heel hard als ik zou willen.Tijd voor foto's!
Blijft lastig fotograferen, met zo'n ezel die constant IN je camera wil kruipen (en daarbij heb je ook nog eens meer ruimte nodig in je foto anders passen die oren er niet op
)
Zijn favo hobby; alles in z'n mond stoppen

Charmant

En tot slot nog een filmpje, hij liep zich weer druk te maken. IEEEEAAAA

En wat leuk dat hij het clickeren nou snapt. Sommige dingen hebben ook gewoon wat