Poeziewoezie:

Sientjepientje:

Toetjenfroetjen:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2750_n.jpg
Mausiepausie:

Lali:

Grappiepappieknappie:

Mama Flolieltje:

Papa en mama bij elkaar:

En dan toch nog even de kittens, met de papa en mama:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ze zijn gewoon geweldig!
echt fantastisch
Mankeert ze iets aan haar oog of is dat de lichtinval?
Maar nou ben ik toch benieuwd hoe je die laatste foto voor elkaar hebt gekregen. Mijn ervaring met katten heeft me namelijk geleerd dat hoe harder je je best doet om katten iets te laten doen, hoe harder ze tegenstribbelen en weigeren. En als ze na een half uur vechten dan toch eindelijk zouden overwegen om 4,5 seconden stil te zitten dan zouden ze unaniem naar het plafond staren, uitermate chagerijnig kijken of ongegeneerd hun achterwerk gaan zitten wassen. Dus wat is je geheim? Hoe heb je ze zover gekregen dat ze je de mogelijkheid gegund hebben om deze prachtige foto's van ze te nemen?
) Bambolina schreef:Stille meelezer in je kittentopic. Wat een prachtige katten heb jij zeg!!![]()
Hoe werkt dat eigenlijk met het fokken van de juiste nestjes en het voorkomen van 'oeps' nestjes? Krijgen je poezen de kattenpil?
winnie03 schreef:Oooh wat een knappe katten heb jij! Stuk voor stuk plaatjesMaar nou ben ik toch benieuwd hoe je die laatste foto voor elkaar hebt gekregen. Mijn ervaring met katten heeft me namelijk geleerd dat hoe harder je je best doet om katten iets te laten doen, hoe harder ze tegenstribbelen en weigeren. En als ze na een half uur vechten dan toch eindelijk zouden overwegen om 4,5 seconden stil te zitten dan zouden ze unaniem naar het plafond staren, uitermate chagerijnig kijken of ongegeneerd hun achterwerk gaan zitten wassen. Dus wat is je geheim? Hoe heb je ze zover gekregen dat ze je de mogelijkheid gegund hebben om deze prachtige foto's van ze te nemen?
![]()
(Mocht het nog niet duidelijk genoeg zijn: Wat een schitterende katten!)