Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Huilen bestaat uit lang aanhoudende melodieuze geluiden van verschillende toonhoogtes. Het zijn geluiden die grote afstanden overbruggen. Honden huilen vaak als ze gescheiden zijn van de rest van hun roedel en proberen op deze manier contact te houden of te herstellen. Het gehuil is individueel herkenbaar. Samen huilen versterkt het saamhorigheidsgevoel.
Brainless schreef:Citaat:Huilen bestaat uit lang aanhoudende melodieuze geluiden van verschillende toonhoogtes. Het zijn geluiden die grote afstanden overbruggen. Honden huilen vaak als ze gescheiden zijn van de rest van hun roedel en proberen op deze manier contact te houden of te herstellen. Het gehuil is individueel herkenbaar. Samen huilen versterkt het saamhorigheidsgevoel.
,hier kunnen ze er ook wat van hoor van huilen...lijken af en toe wel een stel wolfen...
Ik leer het hem dus niet aan (al zou ik ook niet weten hoe)
geweldig kiki1983 schreef:Mijn stafford doet ook wat raars. Als ik zeg "Jij mag mama niet bijten he!" gaat hij juist ja mij bijten en vreemde geluiden maken. De bulldog van mijn broer gaat blaffen als je er boos naar kijkt.