Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vorige week is ons puppetje herplaatst, super leuk baasje heeft ze nu.
Is het bij jullie dan ook zo dat de honden vrij lang blijven? ik neem aan dat er veel meer tijd en energie in gaat zitten om die op te voeden (kittens vragen ook mega veel tijd maar vooral aan verzorging niet zo zeer aan opvoeden).
kiki1983 schreef:Zijn er lelijke kleurtjes kittens dan of hebben mensen daar echt een voorkeur in bij katten?
En hier ligt het er maar aan hoelang een hond blijft. laatste keer is een pup hier 2 dagen geweest maar een hond kan ook makkelijk 4 maanden blijven.
kiki1983 schreef:Dat wist ik echt niet dat er bij katten naar kleur wordt gekeken al moet ik eerlijk toegeven als ik ooit nog een kat neem is het een rooie. Die zijn imo altijd dik en dom haha.
die catproof is afgezet. De laatste was (is) een zeer schuwe zwerver met een scheef kopje, vermoed dat hij ook (half) doof is- verwaarloosde oorontsteking o.i.d. tijdens de castratie hier aan huis is niets bijzonders gevonden- geen poliepen in oren of neus, geen voelbare afwijkingen aan de nek. Ik heb minimaal 6-8 katten in huis, los van de pretnestjesopvang.
Hebben nu 7 pups gehad! Doen trouwens wel altijd pups aangezien we niet weten hoe onze eigen hond reageert op oudere honden.
Ik ben nu pas iets meer dan een jaar gast gezin, maar mijn eerste jaar heb ik zo'n 49 kittens gehad dus ik ben gelijk helemaal ingeburgerd
De stichting waar ik het voor doe is echt een huiskamer opvang. De kittens blijven bij mij tot er iemand voor ze komt. Heb het aflopen jaar vooral veel kittenziektes gehad en dat is af en toe wel heel zwaar maar niet zo gek als je bedenkt dat die kittens bijna allemaal in t wild zijn geboren en veel al vanaf veel te jong geen mamma meer hebben. 
NienkeNiels schreef:49 wooow hoe zie ik dat voor me? Hoe oud waren deze kittens dan en moest je ze ook boeden met de fkes hield je ze in benches of echt los in huis
De aller kleinste gaan hier in de bench, maar zodra ze lekker gaan rond schooien gaat de bench open en mogen ze door de hele kamer. Ze zitten wel gewoon los in huis maar alleen in de woonkamer. Ik had meestal maar 1 of 2 nestjes, dat is heel goed te doen. In de drukke periode heb ik even 15 katten gehad dat was wel echt veel.