Dogs4life forum, wie helpt me hierop????

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Dogs4life forum, wie helpt me hierop????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 13:13

Hallo allemaal!
Hoe leuk ik bokt ook vind, ik zou graag af en toe eens rondneuzen op een hondenforum. Nu leek dogs4life me een leuk forum maar het lukt me niet om te registreren O:) .
Mijn e-mail adres schijnt geband te zijn :? . Ik heb al 3 verschillende adressen geprobeerd, maar allemaal 'toevallig' geband. Deze adressen zijn nooit gehackt geweest en ik heb er nog nooit rare dingen mee gedaan.... Dus waarom ze geband zijn weet ik echt niet.

Het leukste aan dit verhaal: als het registreren niet lukt staat er dat je contact moet opnemen met de beheerder, maar hoe!!! Via pm kan natuurlijk niet, want ik ben geen lid. Er staat nergens een e-mail adres genoemd voor de beheerder, die kun je alleen zien als je -je raadt het al- ingelogd bent }:0 .

Is hier misschien een reddende engel die mij een werkend e-mail adres van het beheer zou kunnen geven? Hoewel ik niet weet of dat gaat werken als ik een mail stuur vanaf mijn gebande e-mailadres. Anders misschien iemand die een pm zou willen sturen naar een beheerder van dogs4life hierover (iemand die dus wél lid is)?

Andere tips/oplossingen zijn uiteraard ook welkom!

Alvast mijn dank!