Op visite bij Blits (die nu weer gelukkig is!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Op visite bij Blits (die nu weer gelukkig is!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 13:51

Het is alweer een paar maanden geleden dat mijn konijntje Stitch overleden is. Blits was toen erg eenzaam en zat alleen nog maar depressief in haar nachthok. Helaas klikte het niet met een konijn een dorp verderop dus uiteindelijk ben ik met haar naar Utrecht gereden waar ze kennis ging maken met Foppe. Ze hebben niet een keer lelijk tegen elkaar gedaan, maar echt toenadering zoeken deden ze ook niet. Dus de nieuwe baasjes en ik hebben heel erg getwijfeld of we er goed aan deden om ze bij elkaar te zetten op hun oude dag. Hadden die oudjes (beide 10) wel behoefte om nog gezelschap te hebben. Gelukkig hebben we het toch doorgezet.

Vandaag ging ik langs om mijn spullen op te halen en om mijn konijn nog een keer te zien. En ik werd heel erg blij wat ik daar dag. Mijn kleine konijntje zit weer vol leven. Ze zoeken elkaar steeds meer op en ze voelt zich helemaal thuis. Overdag mogen ze door de tuin lopen als de mensen thuis zijn. Blits vindt dat super, ze scharrelt lekker rond. Als ze aandacht wil zoekt ze Foppe op die haar dan braaf schoonmaakt.

Ze heeft zelfs haar streken weer terug. Toen ik het zakjes met snoepjes op de grond had liggen ging ze met de verpakking klooien om er vervolgens een snoepje uit te pikken :')

Afbeelding
Toen ik kwam zaten ze net even te eten. Ze herkende me nog wel en kwam even langsgehupst :D
Afbeelding

[img]http://img545.imageshack.us/img545/9206/img3946r.jpgp[/img

Afbeelding
In de tuin kan ze lekker onder de planten kruipen.

Afbeelding
Zo liggen ze vaak samen.

Of zo :')
[img]http://img199.imageshack.us/img199/1655/img3949c.jpg[/img
Ze duwt haar hoofd onder dat van Foppe. Met andere woorden, maak me maar schoon. Oogjes dicht, volgens mij vond ze het wel prima al die zorg.

Na mijn konijntje weer zo gelukkig te hebben gezien weet ik dat het toch de juiste keus is. Ze heeft een prima huis om samen met Foppe van hun laatste tijd te genieten.

Taartje

Re: Op visite bij Blits (die nu weer gelukkig is!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:13

Wat leuk dat het zo goed gaat tussen die 2! Moet wel een super gevoel geven!

capopjekop

Re: Op visite bij Blits (die nu weer gelukkig is!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 01:29

Dat geeft idd een heel goed gevoel. Dat het toch de juiste beslissing is geweest. De nieuwe baasjes zijn ook top, ik krijg regelmatig een update. Deze kreeg ik gister.

Afbeelding
Nee ze is niet dood :')

Afbeelding
Lekker zonnen