Dan bel je naar je mam maandag avond omdat je vroeger gedaan hebt met school en ontdek je dat je kat is aangereden. Die leeft nog maar ik moest er op voorbereid zijn.
Mijn altijd schaduw als ik buiten liep, alsof die me bewaakte. Ook bij mijn paard was die bij mij ook al was die er bang van, dan zat die in een hoekje te kijken hoe ik bezig was en zijn beurt om te kroelen af te wachten
.Ik kwam thuis, de arme arme schat
. Vermoede s'avonds al een gebroken kaak en dat er wat mis was met zijn ene poot. We wachten de nacht af, m'n bikkeltje leeft nog de volgende morgen. Wat moet het een vechter geweest zijn! Na een hele dag zoeken naar een oplossing bij verschillende mensen naar de dierenarts. Daar werd mijn angst waar.
Dubbel gebroken kaak, hernia, gebroken schedel, hersenschade en een verlamde poot... arme arme arme schat! Enige wat dierenarts kon zeggen was "met al het geld van de wereld is het niet eerlijk om hem proberen op te lappen". Heb altijd gezegd als een dier van me leid ik die laat gaan, je werd in slaap gedaan na een eerste spuitje. Dan nog afscheid van je genomen lieve rosse en naar huis vertrokken. Ik wil de herrinering van een levende Mientje niet van deze waar ik nog het laatste stukje leven zag uitvloeien. Zijn hartje was sterk genoeg maar die ging nooit meer echt het Mientje kunnen zijn die in z'n karakter lag.
Mientje misschien tot ooit ook al geloof ik niet in iets na dit leven.
Mijn waker, mijn vechter, mijn lieve schat en nog zo veel andere dingen. Hoop dat je je rust gevonden hebt, wat je hebt achtergelaten is een lach en een traan naar jou afscheid en de mooie herrineringen.
Even nog achtergrond van 'm vorig jaar is die bij ons komen aanlopen, na eigenaren proberen te zoeken hem gehouden. Die was vel over been en sliep constant. Stil aan knapte die op na maanden vooral eten en slapen begon die stil aan op avontuur te gaan buiten. Op een gegeven moment zelf terug te jagen, toen je dat hoopje zag dat die eerst was had je dat nooit gedacht. Nu bijna 10 maand bij ons werd je maandag gegrepen door een auto en blies je dinsdag je laatste adem uit. Die maanden waren zo ontzettend mooi en zitten in mijn geheugen. Dierenarts heeft je op ongeveer 6jaar geschat
.Had hem woensdag nog gefilmd om deze clip te maken waar hij ook nog in voor kom enkele seconden op 2:17
Je zult altijd in mijn hart mijn waker blijven enkel niet meer zichtbaar voor het oog, maar je blijft altijd mijn waker schat!
Modies verplaats het gerust als het fout staat de vermelding in het topic is voor mij niet perce nodig als jullie het verplaatsen.
.
. We hebben de eerste dag al contact gehad met een dierenarts een andere denk ik (moeder heeft contact gehad) maar we hebben effectief contact gehad met een. Deze heeft ons door meerdere dingen (die ik niet op een o.b forum ga zetten) geadviseerd om nog te wachten tot volgende dag, mede om stres dat we het dier gingen aandoen en dat die de eerste dag een rit in de auto naar de dierenarts ook zeker niet aankon...
Dan zou ik geloof ik toch heel snel een andere dierenarts bellen. En dan ook niet nog is de volgende dag de hele dag 'zoeken naar een oplossing' en dan pas naar een DA
.
)