Ik spring op, veeg dat ding van mijn been af die op de vloer valt en onder de bank kruipt. Na een paar minuten de moed verzameld en de bank aan de kant geschoven om dat kreng te vangen..
Dus dit had ik in mijn glaasje.

Ik wilde hem netjes buiten zetten, maar ik stoot met mijn elleboog het glaasje om, waardoor lief klein spinnetje er onder vandaan vloog. Ik sprong wel 10 meter achteruit en gillen weer
Toen heeft mijn vader hem gevangen (hij zat in de lade van het bureau) en die wilde hem naar buiten doen, maar ik was zo overstuur en in paniek dat ik alleen maar kon schreeuwen MAAK DAT DING DOOD!
En dus heeft papa hem geplet en door de wc gespoeld. Arm ding. Had hem best buiten kunnen zetten, maar was zo in paniek.. Zat bijna te huilen van angst.
Nog steeds beetje in paniek trouwens. Want geen haar op mijn hoofd die nu het bed in durft, ook al zat hij niet in mijn slaapkamer.. Als er één zo'n spin is, kan er nog ergens één zijn. Ze komen toch altijd met twee? En wat als er ergens een nestje zit! Ik zit echt te bibberen achter mijn laptopschermpje. Ik durf niets meer!
niet goed dit met mn spinnenfobie....