Tussen hond en mij was het liefde op het eerste gezicht! Met hubs overlegt en het zou bij ons mogen komen wonen.
Mw heeft zelf al 3 hondjes dus druk zat. Eerst wou ze niet omdat het een erg lief hondje is, maar na het weekend kreeg ik te horen dat ze toch mee mocht. 4 was toch teveel.
Wij hebben haar Mex gedoopt, Mex is bij mijn cliente terechtgekomen met een vervilte/klitterige vacht,en ze heeft haar direct van ontdaan,ontvlooit,en ontwormt.
Mex is inmiddels 2 keer bij de trimmer geweest,begint te wennen aan borstelen en kammen en is flink opgeknapt.
Wij zijn inmiddels 4 dierenartsbezoeken en een paar 100 euro lichter erachter gekomen dat Mex een middenooronsteking en een tumor heeft.
Tumor is goedaardig gelukkig,voor de rest zit ze aan de antibiotica en pijnstillers. Mex wordt in juni 2 jaar,is een kruising oliebol/malteser,teefje.
Wij zijn gezin nr.4 waar ze is beland. En ook het laatste.
Grote honden zijn eng! Maar begint langzaam te verbeteren. Ze is verschrikkelijk lief,vrolijk,speels,slim en ondeugend.
Nog wel even hard werken met de basis commando's,maar zit en af zitten er inmiddels in, stokjes en balletjes zijn erg leuk!
Naast de fiets is ook helemaal leuk, en ja we doen rustig aan houden rekening met korte pootjes en snuitjes. Voordat de ontsteking weg is gaan ook even niet meer fietsen.
Brokken zijn vies volgens Mex dus overgestapt op kvv wat er wel in gaat
Genoeg nu, nu foto's!
Mex eerste dag bij ons

Mex met Ko onze vlaamse reus, hier is Mex kort geschoren zodat haar vacht netjes kan bijgroeien

Met buurhondje aan de race

Helaas baggert ze door de prut, rolt in kadavers en is stront ook erg lekker.....
Wassen gebeurt met vette watjes in haar oortjes en daarna wordt ze droog gefohnd..

Tevreden hond..

Mex vandaag,verleden week is ze nog bij de trimmer geweest.
Nu pas weer over 3 maandjes.