tips wat kan ik het beste doen met mn hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

tips wat kan ik het beste doen met mn hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 20:54

Mijn ouders gaan binnenkort een week op vakantie en in eerste instantie had ik iemand geregeld, maar die kwam de volgende afspraak niet meer opdagen. Daarna weer iemand gevonden en daar thuis geweest, maar toen vielen haar honden de mijne aan. Nu was ik ver van te voren gaan zoeken en heb ik nu 2 weken voor hun vakantie nog geen oplossing. Ik werk namelijk fulltime en we wonen hier net en kennen dus verder niemand in de buurt die iets met honden heeft. Een pension lijkt me eerlijk gezegt niks voor hem.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:56

Misschien goed dat je hier een berichtje plaatst misschien is er een bokker die je kan helpen.
Ik had hem graag twee weken bij me gehad en jullie uit de brand geholpen maar ik woon iets te ver weg. :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 20:57

blensink schreef:
Misschien goed dat je hier een berichtje plaatst misschien is er een bokker die je kan helpen.
Ik had hem graag twee weken bij me gehad en jullie uit de brand geholpen maar ik woon iets te ver weg. :=

Het gaat om 1 week :-)

onley

Re: tips wat kan ik het beste doen met mn hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:59

toch een fijn pension zoeken ik zou het vreselijk vinden om andere mensen met mijn honden op te schepen
en daar is een hondenhotel speciaal voor ze hebben het daar kei goed als je een goeie hebt :)

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:01

Alleen is het de vraag of je bij een echte goede zo kort voor de vakantie nog terecht kunt. Maar het valt zeker te proberen. En een advertentie op de markt zetten kan natuurlijk ook nog een oplossing opleveren.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:05

onley schreef:
toch een fijn pension zoeken ik zou het vreselijk vinden om andere mensen met mijn honden op te schepen
en daar is een hondenhotel speciaal voor ze hebben het daar kei goed als je een goeie hebt :)

Maar er zijn toch ook mensen die het juist leuk vinden.
Ik heb ook op de honden van mijn buurman gepast toen ze een lang weekend weggingen.
Heerlijk vind ik dat je kunt mij niet blijer maken met dieren om me heen.
En als mijn vriendinnen wegmoeten hebben we ook al afgesproken dat ik hun honden in huis neem.
Kan me voorstellen dat je als eigenaar je misschien een beetje bezwaard voelt.

Ts kan de hond niet mee?
En als iemand hem alleen maar uitlaat kan hij dan wel bij jou blijven?
Oja je hebt nog maar twee weken om iemand te zoeken maar het is maar voor één week dat moet lukken dat je iemand vind.
Succes!!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 21:06

onley schreef:

Naja op te schepen :-P in eerste instantie had ik wel veel reacties gehad, maar ik heb er veel afgezegt omdat ik 2 keer concrete afspraken had. Hij kent ook allerlei trucjes en loopt altijd los.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:19

mijn honden zijn ook lief en luisteren ook erg goed
maar dan nog ik breng ze zelfs nog naar het pension als ik 1 nacht weg ben
terwijl ik wel weet dat mijn vriendin ze ook wel zou uitlaten als ik dat zou vragen ;)

zijn mijn honden mijn verantwoordelijkheid dus moet ik ook voor een goed onderkomen zorgen als ik weg ben
en ze gaan trouwens erg graag naar het pension (al vertrouwd inmiddels)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 21:24

onley schreef:
mijn honden zijn ook lief en luisteren ook erg goed
maar dan nog ik breng ze zelfs nog naar het pension als ik 1 nacht weg ben
terwijl ik wel weet dat mijn vriendin ze ook wel zou uitlaten als ik dat zou vragen ;)

zijn mijn honden mijn verantwoordelijkheid dus moet ik ook voor een goed onderkomen zorgen als ik weg ben
en ze gaan trouwens erg graag naar het pension (al vertrouwd inmiddels)

Ik probeer zo toch voor een goed onderkomen te zorgen :-)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 07:14

particuliere oppas kan gerust natuurlijk. Echter mag ik je vast wel zeggen dat wij met de ambu in de laatste 4 weken al 9!!!!!!! weggelopen honden gehad hebben die bij de oppas weg gelopen zijn.

Denk er dus goed over na wie je het laat doen want het is oh zoveel stress (1 hondje is bijv. 3 dagen in het bos kwijt geweest, 1 hond is momenteel nog kwijt vanaf gisteren ochtend....) als het fout gaat.

Een pension heb je toch vele malen minder kans dat dit gebeurd