Naam: Sammie
Leeftijd: Ongeveer 3 jaar (geschat)
Geslacht: Poes
Ras: Europese Korthaar x Pers
Wennen is natuurlijk heel lastig, omdat ieder dier anders is. We hebben haar uit een asiel. Ze was net die zelfde dag weer terug gebracht, omdat het gezin waar ze geplaatst was veel te druk voor haar was. Hierdoor werd ze agressief, omdat ze zich wilde verdedigen tegen alle herrie en dingen die er daar met haar gedaan werden. Toen wij de rest van de katten toch niet bij ons vonden passen, mochten wij Sammie ook nog even zien. We waren gelijk verkocht
Nu was zij gister avond nog geen twee dagen bij ons en toen kroop al bij me op schoot. Niet alleen dat, ze drukte haar neus in mijn badjas (kwam net onder de douche weg), begon heel hard te spinnen en masseerde mijn badjas. Na een tijdje begon ze me zelfs helemaal af te likken
Ik vind het sowieso al apart dat ze zo snel gewend is hier, maar dit gedrag heb ik nog niet meegemaakt? Weet iemand wat dit betekend? Het deed me erg denken aan het gedrag dat kittens vertonen als ze nog bij hun moeder zijn. Zou ze misschien te vroeg bij haar moeder weg zijn gehaald?

(katten die met 3 maanden pas bij de fokker weg gingen en tot die tijd ook echt bij moeders hebben gelopen, )