Om de situatie even uit te leggen, wij wonen in een woonwijk met rijtjes huizen. In onze straat hebben we 1 hond en dat is een Golden op leeftijd, die ik nog nooit heb horen blaffen. Wij zijn een doodlopende straat en achter ons hebben we een honden uitlaat gebied waar vaak honden uitlaat services de honden laten rennen etc. Echt hondvriendelijk dus
Nou hebben we achter het hondenuitlaat gebied nog een wijk zitten, en daar zit dus schijnbaar een keffer wat zijn muil niet kan houden met baasjes die schijt hebben aan andere mensen en hun nachtrust
Sorry voor mijn taal haha. Dat ding laten ze dus sochtends vroeg naar buiten (ala 7 uur, ook weekenden) en dat ding blaft de hele tijd. Heb vorige week zelfs 45 minuten geteld op de klok (van iets over 7 tot iets voor 8). Ik neem aan dat de gehele wijk er van kan mee genieten en dat de directe buren er nog veel meer last van hebben dat wat wij zullen hebben. Het gaat al weken zij het niet maanden zo door en ik word er hondsdol (
) van. Elke keer weer dat beest wat aan het blaffen is... Ik neem aan dat de directe buren dus écht wel hebben aangegeven dat ze er last van hebben, maar er word dus schijnbaar niks aan gedaan. het gebeurd meerdere keren per week, godzijdank niet elke ochtend, dat zou al helemaal een drama zijn. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad) en ideeën hebben ? Ik ken de mensen daar niet, kom er nooit en weet dus ook niet precies welk huis/tuin het is.
edit: hond blaft dus de hele tijd vanuit de tuin, niet dat die uitgelaten word
dus ik weet eigenlijk wel zeker dat het al aangekaart is
maar zouden zij het ook serieus nemen vroeg ik me toen af