Mijn dochter werd laatst 15 en op haar verjaardag moesten we onze poes laten inslapen. Ze was 18 jaar, mijn dochter had een heel dubbel gevoel, ze was jarig maar kon niet vrolijk zijn. Ze vroeg zelfs nog, kan het niet wachten? Ze is autistisch en kan haar gevoel moeilijk uiten. Toen ik er een week later over begon zei ze ik heb een lied geschreven voor Whoopi, Whoopi sliep altijd bij haar op bed.We hebben een lang harige ex kater, echt een schat.Die heb ik uit het asiel, maar ik heb op de site van asiel nederland gekeken en daar zat niks tussen.Waar zou ik verder nog kunnen speuren naar een andere Whoopi.
ikzoekbaas.nl zou je nog kunnen kijken , dat is van de dierenbescherming.
En hier staan inderdaad half/langharige katten op
kiki1976
Geplaatst: 23-04-13 10:50
Hoi,
Jammer dat je net ff te ver bij ons uit de buurt woont. De stal eigenaresse heeft kittens waarvan de helft van het nest langharig is/word Deze is een kater van vorig jaar en nog geen 8 mnd... https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 0344_o.jpg
Rasverenigingen, bijvoorbeeld van Maine Coon (langharig, makkelijk haar). Deze hebben nog wel eens herplaatsers (ex dekkaters/fokpoezen) waar ze een goed tehuis voor zoeken.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-13 11:29
Nee ik zoek een poes geen kater.
kiki1976
Geplaatst: 23-04-13 12:01
marleen_usar schreef:
Nee ik zoek een poes geen kater.
De kater op de foto is mijn kat hoor, maar was als voorbeeld bedoeld. De kittens die er nu zijn hebben dezelfde vader en moeder
Ben je dan niet bang dat je een kat vind die qua uiterlijk op Whoopi lijkt, maar een compleet ander karakter heeft? Dat lijkt me ook niet prettig voor je dochter, ze zal dan toch gaan vergelijken...
(ik zou dan ook voor een kat kiezen die er juist heel anders uitziet, maar wel een lief karakter heeft).
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-13 14:32
Nee ik ben daar niet bang voor, ze hoeft ook niet op Whoopi te lijken.Als haar karakter maar vriendelijk is.